wtorek, 14 kwietnia 2020

Co ostatnio przeczytałam na Legimi? Książki w formie ebooka warte uwagi – Koronawirus, kryminały, zioła, zdrowie, literatura piękna!

Jeśli zaglądacie do mnie częściej, na pewno wiecie, iż większość książek, które czytam, to fizyczne książki w tradycyjnej, papierowej formie, uwielbiam bowiem bezpośredni kontakt z książką i jej zapach. Czasem zaś chętnie skuszę się także na ebooka, którego podczytuję na moim tablecie na Legimi


To świetna platforma czytelnicza, którą znam i lubię już długiego czasu, skupia ona przeogromną ilość książek w postaci ebooków i audiobooków, Legimi, to także dostęp na telefonach, multiwyszukiwarka i wygodne zarządzanie osobistą, wirtualną półeczką. Na Legimi znajdziecie ponad 60 000 ebooków i audiobooków, również w formie synchchrobooków, polecam Wam dostęp bez limitów, wówczas można sięgać po wszelkie książki, zarówno nowości, jak i klasykę. Jakie książki ostatnio zwróciły moją uwagę na Legimi?



Położna z Auschwitz, autorstwa Magdy Knedler, to literatura piękna, inspirowana prawdziwymi wydarzeniami i osobą Stanisławy Leszczyńskiej, położnej, która w piekle obozu koncentracyjnego w Auschwitz, odbierała porody. Przejmująca, bardzo emocjonalna książka, którą naprawdę warto przeczytać. Leczenie siłami natury, książka, którą napisał Michalsen Andreas, pochłonęła mnie bez reszty, ciekawe informacje na temat medytacji, zdrowia, odżywiania i wszelkich naturalnych metod, szczególnie zaintrygowały mnie tu ciekawostki o leczeniu pijawkami. Na sygnale. Z życia ratownika medycznego, autorstwa Lysy Walder, to świadectwo pracy ratownika medycznego, szczególnie teraz, warto sięgnąć po tego typu pozycję i wejść w żywy świat tegoż trudnego zawodu. W obecnym czasie, gdy cały świat walczy z koronawirusem, pojawiają się też publikacje w tym temacie, ja sięgnęłam po trzy książki, pełne informacji, zaleceń i zagadnień. Warto przejrzeć książkę Jak uchronić się przed koronawirusem SARS-CoV-2, ale tez pozycję Koronawirus. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby się zabezpieczyć, którą napisała Ewa Krawczyk, szczególnie świetnie zaś ujęta temat Barbara Mietkowska w książce Koronawirus – jak przeżyć pandemię? Nie ukrywam nigdy, iż moim jednym z moich ukochanych gatunków literatury, są kryminały, tu na Legimi, polecam opowiadania Zabójczy pocisk. Polska krew, gdzie znajdziecie piętnastu polskich pisarzy, którzy opisali głośne, kryminalne sprawy. Warto też sięgnąć po książkę Polskie morderczynie Katarzyny Bondy, będącą literaturą faktu. Mamy tu studium kobiecej zbrodni, dlaczego kobiety zabijają? Co skłania je do popełnienia morderstwa? Fascynujące historie, które zdecydowanie warto poznać. Korzystacie z Legimi? Lubicie czasem sięgnąć po książkę w elektronicznej formie?
 

 

31 komentarzy:

  1. Położną z Auschwitz również chcę przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio często czytam ebooki zamiast papierowych książek i myślę, że to dobra opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozycje o koronawirusie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Położna z Auschwitz" to książka, którą chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Leczenie siłami natury bym przeczytała z chęcią, ale w tradycyjnej formie, jakoś ciężko mi korzystać z ebooków, lepiej mi się czyta, gdy czuję książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam jej właśnie w księgarniach, zatem super, ze na Legimi się znalazła :)

      Usuń
  6. Ja pierwszy raz korzystam z Legimini i o dziwo jestem zadowolona. U mnie na półce lekkie pozycje, relaksujące, optymistyczne. Widzę, że ty gustujesz w innych pozycjach 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się przekonałam, ze to super sprawa :) Lekkie obyczajówki na przykład tez lubię między tymi cięższymi lekturami :)

      Usuń
  7. Jestem bardzo ciekawa zabójczego pocisku.

    OdpowiedzUsuń
  8. They are really a great reading!
    Thank you for review!

    OdpowiedzUsuń
  9. O położnej z Auschwitz dużo słyszałam i mam w planach przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głośno o niej, warto sięgnąć, mocna książka :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, Legimi, to kopalnia takich ciekawostek :)

      Usuń
  11. Wole papierowe, ale audiobooki lubię :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tez polubiłam, choć nic nie zastąpi książki papierowej :)

      Usuń
  12. "Położna z Auschwitz" mnie kusi 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Polskie morderczynie - leci prosto na listę must have!

    OdpowiedzUsuń