czwartek, 28 lipca 2022

Dlaczego warto stosować naturalne, roślinne masła do skóry? Masło mango Etja!

Naturalne, roślinne masła do skóry, goszczą w mojej pielęgnacji od lat. Stosowałam sporo maseł, pośród nich najbardziej polubiłam zaś słynne masło shea i masło mango, o którym więcej dziś.


Masło mango Etja, mieszka w słoiczku z ciemnego szkła, kosmetyk wydobywam bez problemu, ciesząc się gęstą, maślaną konsystencją. Jest to doskonały produkt na każdą porę roku, latem stosuję go w zasadzie codziennie. Masełko wolne jest od sztucznych dodatków, aromatów, idealne w każdym calu, przy czym wielofunkcyjne i wielozadaniowe. Jest bardzo mięciutkie, delikatne, treściwe, ma biały kolor i jest w zasadzie bezwonne, pod wpływem ciepła dłoni, pięknie rozpuszcza się i tworzy aksamitną formułę. Masło mango, otrzymuje się w wyniku tłoczenia pestek owoców mango, zawiera ono cenne, nasycone i nienasycone kwasy tłuszczowe i witaminy A, C i E. Świetnie nawilża, zmiękcza i wygładza skórę, z powodzeniem zastąpi treściwy krem, ale też produkt do demakijażu, to także ideał do kąpieli, warto dodać dużą łyżkę masła mango do wody w wannie, polecam je zaaplikować po kąpieli, wówczas tworzy wspaniałą powłoczkę ochronną na skórze, nie lepi się i dobrze wchłania. Można mieszać je z masłem shea, masłem kakaowym, czy innymi olejami i olejkami eterycznymi, tworząc w ten sposób wspaniały balsam do ciała, u mnie obecnie letnia wersja z olejem morelowym i olejkiem cytrynowym. 


16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie balsamy. Pachną tak świetnie, że powstrzymuje się odruch aby ich nie zjeść. 😂 😂 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak zrobisz swoją wersję, to już w ogóle :D

      Usuń
  2. Fajnie, że można go mieszać z innymi masłami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego produktu, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię masełka, zwłaszcza latem. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam nigdy masełka, ale mam w planach wypróbować ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię mango w kosmetykach więc ten produkt mógłby się u nas sprawdzić 😀

    OdpowiedzUsuń