środa, 20 lipca 2022

Nowość Wydawnictwa Lira - Żona alchemika - Paulina Kuzawińska – Mroczna powieść skąpana w mroku, alchemii i tajemnicy!

Żona alchemika, to świeżutka, lipcowa nowość Wydawnictwa Lira. Książka, którą napisała Paulina Kuzawińska, to powieść, na którą bardzo czekałam, uwielbiam bowiem twórczość tej autorki, zatem również i tym razem byłam pewna doskonałej, książkowej przygody w mroczniejszym klimacie. 


Żona alchemika - Paulina Kuzawińska

Premiera – 6 lipca 2022

Wydawnictwo: Lira

Oprawa: okładka miękka

Ilość stron: 320


Trzy tomy cyklu z Madeline Hyde, autorstwa Pauliny Kuzawińskiej, zachwyciły mnie totalnie, powieść Cienie Paryża, również przypadła mi do gustu, czas zatem na najnowszą propozycję pióra tejże pisarki. Żona alchemika, to powieść historyczna w mrocznym klimacie grozy, którą zdobi przepiękna, zwracająca uwagę czytelnika okładka. Witamy na zamku Krawarz, jest schyłek XVI wieku, szkocki szlachcic Alexander Sethon, pan ziem, na których się znajdujemy zaginął. Mój mąż miał sekrety, których nikomu nie chciał zdradzić. Ruszamy w wir wydarzeń, a wspaniale skonstruowana fabuła nie pozwala odłożyć książki ani na moment. Dowiadujemy się, iż Weronika zapoznała się z tajemniczymi księgami i listami męża, tam też pierwszy raz napotkała podpis radcy cesarza, Michaela Sendivogiusa herbu Ostoja, to on właśnie przybywa do kobiety z wieścią o mężu. Czy Sethon naprawdę nie żyje? Weronika von Stiber, postanawia wyjaśnić tajemnicę jego odejścia. Muszę dokładnie wiedzieć, jak zginął mój mąż. (…) Jeżeli on naprawdę umarł, to w moim życiu rozpoczynała się całkiem nowa rozgrywka. Piękna kobieta dowiaduje się, iż Sendivogius, podobnie, jak jej mąż, jest alchemikiem, oboje dążyli do tajemniczego celu, który miał doprowadzić do… tego oczywiście Wam nie zdradzę. Prawdziwą królową ich serc była alchemia. Jestem pod wielkim wrażeniem tej książki, to zdecydowanie moje klimaty, mnogość tajemnic, aura alchemii, mroczne sekrety i zaskoczenia. Żona alchemika, to powieściowe must have tego lata, polecam ją wszystkim, którzy kochają nietuzinkowe, mroczne, skąpane w alchemii i tajemnicy książki. 


 


15 komentarzy:

  1. Przyznam, że ten klimat grozy mocno do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo klimatyczna, mroczna powieść, sięgnij po nią koniecznie! :)

      Usuń
  2. Chętnie spędziłabym z tą książką czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za powieściami historycznymi, niemniej klimat grozy mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz klimaty mroczniejsze, to coś zdecydowanie dla Ciebie, polecam :)

      Usuń
  4. Koniecznie, piękna, pełna grozy, mroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej powieści, ale postaram się mieć ją na uwadze, gdyż jej fabuła szalenie mnie zaintrygowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi niezwykle ciekawie, a okładka faktycznie przyciąga uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już sam tytuł przyciągnął mnie do tej książki :)

    OdpowiedzUsuń