wtorek, 8 listopada 2022

Kto mnie zabił? W poczekalni Pana B - Małgorzata J. Kursa - Niebanalna komedia kryminalna!

2 listopada, czyli zaledwie w minioną środę, swą premierę miała nowa książka Małgorzaty J. Kursy, pod tytułem Kto mnie zabił? W poczekalni Pana B. Ciekawa komedia kryminalna, wypełniła mi wspaniale wczorajszy, listopadowy wieczór, zatem szybko dzielę się z Wami na gorąco emocjami po lekturze. 

Kto mnie zabił? W poczekalni Pana B - Małgorzata J. Kursa

Premiera: 2 listopada 2022

Wydawnictwo: Lira

Oprawa: okładka miękka

Ilość stron: 224

Małgorzata J. Kursa, zagościła wcześniej w mojej biblioteczce trzema tomami cyklu Malwina i Eliza na tropie, także przy okazji polecam Wam książki Szczęśliwa nieboszczka, Wszystko przez krasnala oraz Wredny Kurdupel. Autorka jest Kraśniczanką, matką, żoną, optymistycznie patrzącą na życie, ma kocurka Duszka, a na swym koncie posiada kilkanaście już powieści. Książkę Kto mnie zabił? W poczekalni Pana B, pochłania się iście ekspresowo. Trafiłeś tutaj, bo twoje ziemskie życie się skończyło. Jakub Pastuszko, zostaje zamordowany, trafia do Zaświatu i ucieka, postanawia rozwiązać zagadkę - kto go zabił, a podejrzanych jest wielu. Za Jakubem, na ziemię rusza pracownik Poczekalni Maurycy Serafin, który nie żyje już od lat dziewięćdziesiątych, ale też osobliwy anioł Szóstka i Michał archanioł. Kto mnie zabił? W poczekalni Pana B, to ideał na listopadowy wieczór, świetna, książkowa rozrywka, nie ma tu miejsca na nudę, warto też dodać, iż nie jest to banalna komedia kryminalna. Fabuła skłania nieco do przemyśleń w temacie zaufania, pieniędzy, przyjaźni, rodziny, religii. Polecam Wam tę książkę, doskonały wybór na listopadową lekturę, ale też warto pomyśleć już o mikołajkowych prezentach i podarować ją komuś bliskiemu. 

 

 

 

17 komentarzy:

  1. Nie przepadam za komediami kryminalnymi ale skoro ta jest niebanalna, to być może dam jej szansę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przekonałam i czasem sięgam po ten gatunek :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie komedie kryminalne, więc pewnie się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię komedie kryminalne, więc będę miała ten tytuł na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się czy by mi się spodobała ta pozycja, ale chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytam, bo zapowiada się rzeczywiście ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie czytałam książki z tego gatunku, ciekawa jestem czy byłabym zadowolona.

    OdpowiedzUsuń