czwartek, 10 listopada 2022

Jesienni ulubieńcy - Serum Dr.Oils Coffe Oat oraz Argan Active!

Serum Dr.Oils Coffe Oat oraz Argan Active, stały się moimi jesiennymi, kosmetycznymi hitami. Są to naturalne kosmetyki najwyższej jakości, które polecam Wam całym serduchem. 

Serum Dr.Oils, poznałam już wcześniej w innych odsłonach, zaś duecik Coffe Oat oraz Argan Active, powalił mnie na łopatki. Oba produkty zachwycają bezpiecznym składem, zapachem i działaniem cennych składników aktywnych. Każde serum tej marki, otrzymujemy w szklanej buteleczce 10 ml, z praktyczną pipetką, jest to najlepsze rozwiązanie w przypadku tego typu kosmetyków, serum dozujemy bez problemu, higienicznie, dokładnie tyle ile potrzebujemy do jednorazowej aplikacji, około czterech kropelek starcza mi na twarz, szyję i dekolt. Podczas wieczornego rytuału, korzystam z odsłony kawowej, czyli Coffe Oat, aplikując serum na lekko wilgotną skórę. W składzie mamy tu olej z nasion kawy, który nadaje kosmetykowi pięknego, kawowego aromatu, wspaniale napina skórę, działa ujędrniająco, zmiękczająco, są tu też estry masła shea, ekstrakt z owsa, czy witamina E. Serum szybko się wchłania i dedykowane jest każdego typu cerze, polecam je szczególnie przy cerze z tendencją do suchości, jak moja. Kawowa rozkosz, jeden z moich kosmetycznych hitów. Pod makijaż zaś, na dzień, stosuję serum Argan Active, które zawiera oczywiście kultowy olej arganowy, ale także cenne estry masła shea, estry makadamia, witaminę E, czy ekstrakt z lawendy. To prawdziwa bomba dla skóry, cały dzień działa na mojej skórze przeciwstarzeniowo, jak naturalny botoks, wygładza skórę, uspakaja ją, uwielbiam jego efekt. Oba kosmetyki oczywiście można stosować osobno, kawowa odsłona sprawdzi się też na dzień. Jestem ciekawa, jakie serum jest Waszym ukochanym? Może polecicie mi coś w tym temacie, czego jeszcze nie próbowałam? 



 


24 komentarze:

  1. Mam serum i mieszam go z kremem do twarzy, dobry efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiecałam sobie, że już nigdy nie nałożę niczego na twarz, więc się nie skuszę 😅 Świetnie, że jesteś z tych kosmetyków zadowolona😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przetestować twoich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na takie serum z chęcią bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowało mnie serum w wersji kawowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę, z chęcią bym się zaopatrzyłam tymi produktami. Bardzo mnie interesuje jakir działanie odniosłyby na mojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo uniwersalne, myślę, że byście się polubili :)

      Usuń
  7. Kawowe kosmetyki zawsze mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tych produktów.Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zaprzyjaźniam się z tego typu olejkami, więc te również chętnie przetestowałabym :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń