poniedziałek, 9 stycznia 2023

Zakończenie trylogii o Draconisie - Pożoga - Marcin Sindera - Starosłowiańskie, krwawe boje, czary, wiedźmy!

Nie ukrywam, iż bardzo czekałam na tę książkę. Końcem listopada ubiegłego roku, ukazała się Pożoga, którą napisał Marcin Sindera, jest to trzeci już, finalny tom trylogii o Draconisie, po który sięgnęłam w świetny, świąteczny czas.

Pożoga - Marcin Sindera

Premiera – 23 listopada 2022

Wydawnictwo: Lira

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 416

Starosłowiańskie, krwawe czasy, bogowie, wojny, magia, żercy, władza, czary, wiedźmy, jeśli kochacie tego klimaty, jak ja, koniecznie musicie sięgnąć po całą już trylogię o Draconisie. Pierwszy tom Wróżda, który ukazał się we wrześniu 2020 roku, jak i druga odsłona Żmij, zachwyciły mnie, więc z wielką pewnością i szczerą ekscytacją sięgnęłam po trzecią, finalną część Pożoga, która kusi czytelnika doskonałą, idealnie oddającą klimat fabuły okładką. Wszystkie tomy trylogii, to dla mnie czysta, książkowa przyjemność z lektury. Pożoga, podobnie, jak poprzednie tomy, wciąga momentalnie i trzyma w napięciu aż do ostatniej strony, jeśli lubicie sięgać po fantasy zanurzone w słowiańską historię, oddacie się książce bez reszty. Nawet gdy będziecie myśleć, że nie macie już więcej siły, że zaraz zdechniecie, wasza dłoń ma mocno i wysoko trzymać tarczę! W finalnym tomie jest sporo krwi, bojów, wojen, toporów, bitew, pierwsze skrzypce grają tu plemiona Polan, nieustraszeni wojownicy i ich determinacja. Wieleci i Polanie od zawsze byli wrogami! Są też wiedźmy, zioła, magia, starosłowiańscy bogowie i ogromnie ważne dla fabuły kobiety z krwi i kości, odważne, niesamowite, pełne charakteru. Na szczególną uwagę zasługuje tu młodziutka Migla, Jegla, czy Gniesza i Drogosława. Draconis ze swym, żądnym krwi mieczem Czerwieniem, bierze udział w wojnach, staje do boju z potężnym synem Smoka Niemirem Bladym. Kim jest Czarci Syn? Naprawdę wiele się dzieje, są emocje, zaskoczenia, wartka akcja i epicki finał. Warto sięgnąć po całą trylogię o Draconisie, to iście doskonała lektura na dobry, książkowy początek roku.


 

 

12 komentarzy:

  1. Nie znam tej trylogii, ale świetnie, że jesteś zadowolona z jej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo, cała trylogia godna, bardzo godna :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Świetne rysunki i projekt okładki, Lira także w tym temacie rządzi :)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze okazji czytać tej trylogii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow a ja lubię takie książki a nawet filmy. Bardzo ciekawa książka. Muszę się rozejrzeć. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czy to są moje klimaty, chyba nigdy czegoś takiego nie czytałam. Wojna i rozlew krwi na pewno nie są dla mnie, ale magia to już ciekawiej brzmi:)

    OdpowiedzUsuń