piątek, 13 stycznia 2023

Aksamitne Serum Dr.Oils Apricot Plum – Śliwkowy hit!

Serum Dr.Oils, po raz kolejny gości w mojej kosmetyczce. Tym razem jest to odsłona Apricot Plum, czyli mój śliwkowy hicior.

Dr.Oils, to kosmetyki najwyższej jakości, które warto Wam polecić. Serum Apricot Plum, zachwyca naturalnym, bezpiecznym składem, boskim, otulającym zapachem i działaniem cennych składników aktywnych. Serum otrzymujemy w szklanej buteleczce 10 ml, z praktyczną pipetką, jest to najlepsze rozwiązanie w przypadku tego typu kosmetyków, serum dozujemy bez problemu, higienicznie, dokładnie tyle ile potrzebujemy do jednorazowej aplikacji. Około czterech, pięciu kropelek starcza mi na twarz, szyję oraz dekolt, o którym warto też pamiętać przy pielęgnacji. Serum kolistymi ruchami, zawsze aplikuję na lekko wilgotną skórę, obecnie używam wody termalnej, ale korzystam też często z toników. Warto przy okazji pomasować twarz, regularny masaż, to jędrniejsza skóra, która pięknie chłonie następnie krem, który nakładam na serum. W składzie mamy tu mój ukochany, aromatyczny olej z pestek śliwek, ale też estry masła shea, makadamia, witamina E, czy olej z pestek moreli. Skład jest boski. Serum jest aksamitne w formule, szybko się wchłania i dedykowane jest każdego typu cerze, polecam je szczególnie przy cerze z tendencją do suchości, jak moja, ale warto je poznać, jeśli macie problem z przebarwieniami. Warto też zwrócić tu uwagę na wspaniały zapach kosmetyku, delikatny, otulający, idealny do zimowej pielęgnacji. A Wy macie swoje ulubione serum? 



 

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam olej z pestek śliwek, świetnie nawilża moją buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten rodzaj olejku bardzo lubię i również polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tego serum, ale zapach musi być obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosuję niczego na twarz, ale jestem ciekawa czy ten olejek by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię olejowe sera, ale chyba jeszcze nie miałam kosmetyku śliwkowego 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji używać tego serum. Czas to zmienic ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń