piątek, 24 listopada 2023

Joanna Jax – 3 tom cyklu Na obcej ziemi – Powiew nadziei

Trzeci tom cyklu Na obcej ziemi Joanny Jax, to powieść, na którą nie ukrywam czekałam.

 

Powiew nadziei - Joanna Jax

Premiera: 25 października 2023

Cykl: Na obcej ziemi – Tom 3

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 432 

 

Cykl Na obcej ziemi, doczekał się finałowego tomu! Jest to kontynuacja Sagi Wołyńskiej Joanny Jax, poczytnej, polskiej pisarki, mającej ogrom oddanych czytelników, do których i ja należę. Pierwszy tom zatytułowany jest Nowe życie, drugi Czas pokuty, zaś trzeci Powiew nadziei. Kontynuuje on losy Wissariona, Nadii, Oleńki, Andrzeja Osadkowskiego, Marcela i Marty Lemańskich. Dzieje się naprawdę sporo, Wrocław, trudne czasy stalinizmu, są przeróżne, momentami rozdzierające emocje i warta akcja. Pojawia się też oczywiście Maksim Fiodorow, brat Stiepan, doktor Szczurek, a osią książki, jest nić pomiędzy Wissarionem, a Nadią. Joanna Jax czaruje słowem, pisze jak zwykle doskonale, zatem ponownie nie mogłam oderwać się od lektury. Cykl Na obcej ziemi, to absolutnie doskonała seria obyczajowo-historyczna, z wieloma emocjami, wciągającą i doskonale skonstruowaną fabułą, nietuzinkowymi bohaterami i losami rodziny, z którą bardzo się związałam. Znacie twórczość Joanny Jax? Planujecie czytać Na obcej ziemi?




10 komentarzy:

  1. Lubię powieści obyczajowo - historyczne. Muszę poznać ten cykl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że pojawia się kolejny tom tego cyklu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas obiecuje, że poznam twórczość autorki i ciągle coś mi nie po drodze 😁mam nadzieję, że w końcu się to zmieni 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Poznałabym chętnie ten cykl od początku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do twórczości autorki muszę koniecznie wreszcie przysiąść.

    OdpowiedzUsuń