wtorek, 21 listopada 2023

Nowość - Uroczysko - Brenna Nation – Debiutancka, magiczna powieść!

Pierwszy śnieg zaliczony! Cudowny, już przedświąteczny czas, zaowocował u mnie nowością. Książka Uroczysko, którą napisała mieszkająca w Baltimore i debiutująca Brenna Nation, moją uwagę zwróciła już przy zapowiedziach wydawniczych.

 

Uroczysko - Brenna Nation

Premiera: 11 października 2023

Wydawnictwo: Jaguar

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 352

Powieść skusiła mnie intrygującą fabułą i absolutnie przepiękną okładką, którą jestem nieustannie zachwycona. Oto mieszkająca w sierocińcu Sapphire, która podczas osiemnastych urodzin, przenosi się do królestwa Eriobis, gdzie włada się żywiołami. Poznaje tu Ogniorodną Everę o płonących oczach. Sapphire trafia przed oblicze królowej Araxii i króla Kipa, okazuje się, iż jest księżniczką, ich zaginioną córką i posiada moce. Dziewczyna uczy się obecnego stanu rzeczy i zgłębia przeszłość, poznaje też Ashes, przepiękną, rudowłosą wiedźmę cienia, między nimi rodzi się szczególna więź. Uroczysko, to niesamowicie przyjemne, lekkie fantasy ya, pełne magii, kobiecej mocy i ciekawych bohaterów, z którymi się zżywa. Książkowej wyjadaczce, jaką jestem i jednocześnie miłośniczce tego typu klimatów, czytało się tę powieść bardzo przyjemnie, momentami otulająco wręcz. Przepadłam i wciągnęłam się bez reszty, zatem polecam ją Wam całym sercem na zimowe wieczorki.     


 

 

14 komentarzy: