czwartek, 30 listopada 2023

Finał mrocznej trylogii Nevermore! Otchłań - Kelly Creagh

Wznowiona przez Wydawnictwo Jaguar seria Nevermore, stała się jedną z moich ulubionych w mijającym już niebawem roku. Z tomem pierwszym, zatytułowanym Kruk, ukochałam ten cykl i szybko sięgnęłam po kontynuację Cienie, teraz przyszedł czas na finał!

 

Otchłań - Kelly Creagh

Cykl: Nevermore - Tom 3

Wznowienie - Premiera: 15 listopada 2023

Wydawnictwo: Jaguar

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

 Ilość stron: 384

Oto Otchłań, tom trzeci cyklu Nevermore. Mroczny klimat debiutanckiego cyklu autorstwa Kelly Creagh, otwarcie przyznającej się do fascynacji twórczością Edgara Allana Poe, pokochają książkowi miłośnicy ciemniejszych zakamarków literatury. Osią całej serii jest Edgar Allan Poe, jego życie duchowe i twórczość, główną zaś bohaterką jest nastoletnia Isobel Lanley oraz klimatyczny Varen Nethers. Finałowy tom, oczywiście polecam przeczytać po poznaniu poprzednich części, gdzie czirliderka i gotycki Varen, zaczęli projekt szkolny na temat Poe. Varen uwięziony został w świecie snów Edgara Allana Poe, Isobel jest już silniejsza, teraz wie, jak niebezpieczny jest pobyt tam. Mroczne światy snów i rzeczywistość mieszają się, demoniczna Lilith chce pozyskać Varena tylko dla siebie. Otchłań, to doskonały finał trylogii Nevermore. Mamy tu naprawdę gęsty mrok, gotycki klimat Edgara Allana Poe, miłość, oniryzm, napięcie i dobrą, wciągającą, pełną akcji fabułę. Cały cykl, jest doskonały, nie będę ukrywać, że kocham ten klimat i z całego serca polecam go Wam na zimowe wieczory! 


 

 

16 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie poznałam tego cyklu, ale lubię takie gotyckie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tę część, ale serii nie znałam wcześniej, więc może uda mi się to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro zachwalasz, to może zaopatrze się w tą trylogię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś pozdrawiam ten cykl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jeszcze tego cyklu. Może kiedyś to się zmieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cieszę się, że po wznowieniu sięgnęłam nareszcie po tę serię :)

      Usuń
  6. Niestety nie znam tej serii. Może kiedyś w wolnej chwili sięgnę.

    OdpowiedzUsuń