sobota, 2 grudnia 2023

Powieść świąteczna skąpana w śniegu - Spadające gwiazdy - Fern Michaels

Czytacie świąteczne powieści?

 

Spadające gwiazdy - Fern Michaels

Premiera: 11 października 2023

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 368

Ja, co roku staram się już wraz z początkiem grudnia wchodzić w klimacik i sięgam po tego typu książki. Dziś u mnie pierwsza z nich, wypatrujcie kolejnych, bo mam ich w planach aż cztery! Spadające gwiazdy, powieść bestsellerowej, amerykańskiej pisarki Fern Michaels, jest naprawdę pięknie wydana i idealnie sprawdzi się, jako książkowy prezent. Poznajemy Emily Nicole Ammerman, do jej rodziny należy ośrodek przy stokach Snowdrift Summit, w którym uczy jazdy na nartach, teraz to ona niespodziewanie zostaje jego właścicielką. Przyjeżdża tu popularny aktor Zach Ryker, którego fanką jest Emily. Kobieta choć bardzo podekscytowana, zachowuje się profesjonalnie i przygotowuje aktora do scen narciarskich. Cóż wyniknie ze spotkania tych dwojga? Spadające gwiazdy, to miłość, relacje rodzinne, śnieżny, zimowy klimat. Książka idealnie wpisuje się w przedświąteczny klimat, otulająca, obyczajowo-romantyczna fabuła wciąga, a powieść czyta się szybko i z wielką przyjemnością. Polecam na zimowo-świąteczny czas!


 

 

26 komentarzy:

  1. Idealny czas, aby przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tematy zdecydowanie idealne na święta i zimowe wieczory pod kocykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytam :) Lubię świąteczne książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Także lubię takie klimaty w grudniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że mam tę książkę na swojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miła jest taka otulająca lekturka w zimowy chłodny wieczór

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczaki, ja średnio lubię te świąteczne książki 😆. Właśnie u mnie jedna wjechała i uważam, że już mi wystarczy haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, klimacik musi być do takiej książki :)

      Usuń
  8. Myślę, że ta książka mogłaby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio nie wyrabiam się na zakrętach, aby sięgnąć po książkę, ale czasami przy pracy na blogu stawiam na jakiś świąteczny film :D

    OdpowiedzUsuń