sobota, 23 grudnia 2023

Narysuj swoje uczucia - Rukmini Poddar – Emocje i sztuka!

Kreatywny dziennik, jakim jest książka Narysuj swoje uczucia, jest ze mną już drugi miesiąc, a ja nadal go zgłębiam.

 

Narysuj swoje uczucia - Rukmini Poddar

Premiera: 8 listopada 2023

Wydawnictwo: Insignis

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 224

Specjalnie dla tej książki, kupiłam po latach kredki, moje ulubione, świecowe. Jest to jedyna publikacja w mojej biblioteczce, której kartki są pokolorowane przez mnie. Nie jest to typowy poradnik, to ogromna przyjemność zgłębiania własnego ja i emocji, przy pomocy rysunku, za pomocą sztuki. To prawdziwa przygoda, pełna przeróżnych przeżyć, relacji z samym sobą. Nasze życie ma przeróżne barwy, z książką uwalniamy je. Jak wyglądać może Twoje szczęście? Jest żółtym słońcem, czerwonym kwiatem, a może niebieską gwiazdką? Mamy w sobie tyle kolorów, uwolnić je można na kartach książki Narysuj swoje uczucia. Jestem zaskoczona jak bardzo wciągnęła mnie przygoda z tą publikacją, jest ona pełna przeróżnych grafik i wskazówek. To zabawa połączona z poznawaniem siebie, do tego dochodzi radość rysowania, kreowania. Polecam Wam tę książkę, nietuzinkowa, oryginalna, radosna, a jednocześnie dająca wiele do myślenia pozycja, idealny prezent dla siebie po prostu! 

 

16 komentarzy:

  1. Taki sposób wyrażania emocji jest bardzo wartościowy i pomocny

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa propozycja, dobre na odstresowanie na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebawem i ja zajrzę do tej nietuzinkowej publikacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że jest taka oryginalna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmmm ciekawe, nie wiem, czy już kupie ale będę miała na uwadze 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. To na pewno pozycja warta przeczytania❤

    OdpowiedzUsuń