wtorek, 5 grudnia 2023

Siostry z lasu - Adrianna Trzepiota – Powieść w słowiańskim klimacie!

Słowiańskie klimaty - kochacie, jak ja? Książka Siostry z lasu, zwróciła moją wielką uwagę już przy zapowiedziach wydawniczych.

 

Siostry z lasu - Adrianna Trzepiota

Premiera: 8 listopada 2023

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

 Ilość stron: 368

 

Gdy premierowo powieść Siostry z lasu, pojawiła się na mojej półce, szybko sięgnęłam po nią i zachwyciłam się na wskroś. Adrianna Trzepiota, choć ma już na koncie kilka książek, po raz pierwszy zawitała do mojej biblioteczki, teraz po lekturze Siostry z lasu, zawsze z ciekawością, wypatrywać będę książek spod jej pióra. Powieść zdobi absolutnie przepiękna okładka, klimatyczna i idealnie korespondująca z fabułą. Poznajemy trzy, wychowane przez babcię siostry. Traszka, Bachira i Tove, choć połączone ze sobą, mają różne moce, emocje i pragnienia. Traszka rozumie mowę zwierząt, Bachira ma dar przemiany, zaś najmłodsza Tove, została wybrana na piastunkę kości, to ona gra w powieści pierwsze skrzypce. Na mieszkające w mazurskim lesie czarownice, poluje okrutna szajka ludzi, siostry muszą uciekać. Jest tu magia, czarownice, słowiańskie, stare wierzenia, ale też piękna przyroda, las, natura, zioła, obrzędy, kobiecość, cielesność, miłość. Powieść jest bardzo sensualna, czasem baśniowa, czuć zapachy i emocje. Autorka zapowiada niebawem kolejną część, zatem czekam z ogromną niecierpliwością. Wspaniała książka, którą polecam Wam z całego serca!
 

 

22 komentarze:

  1. Brzmi ciekawie! Może kiedyś po nią sięgnę :) Obecnie skupiam się na zimowo-świątecznych książkach :) Przepiękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w zamiarze przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna książka. A sama autorka jest nietuzinkową osobowością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię słowiańskie klimaty. Muszę sięgnąć po tę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To może być książka, która spodoba się nie jednej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Fascynująca pozycja, bardzo dziękuję za polecajkę :) Może kiedyś poznam ją bliżej, jak nadrobię swoje zaległości oczywiście. Przepiękne zdjęcie!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze spodoba Ci się :) Dziękuję!!!

      Usuń
  7. Kocham słowiańskie klimaty więc już po pierwszym zdaniu poczułam się przekonana do lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj już wiem komu mogłabym podarować tą ksiażkę

    OdpowiedzUsuń