niedziela, 31 grudnia 2023

Magiczny czas - Agnieszka Lis – Świąteczna powieść na koniec roku!

Dziś ostatni dzień 2023 roku! Życzę Wam, by w Nowym 2024, spełniły się Wasze wszelkie plany i marzenia. Ostatnią książką, po którą sięgnęłam w mijającym roku, była powieść Magiczny czas. 

 

Magiczny czas - Agnieszka Lis

Premiera: 25 października 2023

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 320

Agnieszka Lis gości w mojej biblioteczce po raz pierwszy, choć jest to już ceniona przez czytelników pisarka, mając na koncie sporo ciekawych książek. Powieść Magiczny czas, zdobi klimatyczna i ciepła okładka. Poznajemy mającą za sobą bardzo trudną, życiową drogę Danutę, która jest obecnie docenianą gospodynią w domu Barbary i Arkadiusza. Wigilia to czas, w którym Danuta zawsze ucieka we wspomnienia, my przeżywamy je razem z nią. Fabuła książki wciąga i angażuje, zachwycając mądrością i emocjami. Nie jest to lekka, wyłącznie ciepła powieść świąteczna, jest tu nasilenie wielu emocji, rodzina, nadzieja, wiara w lepsze życie, trudy patologicznego małżeństwa, macierzyństwa i wybory, jakich każdy z nas dokonuje. Doskonała powieść, którą wieńczę genialny pod względem książkowym rok 2023!


 

 

8 komentarzy:

  1. Dostałam tę książkę na prezent od znajomej. Na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie udało się przeczytać wszystkich książek, jakie do mnie dotarły w 2023 roku, więc teraz nadrabiam :) Tę książkę chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie. Okładka faktycznie klimatyczna, zachęcająca. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno chciałam przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń