poniedziałek, 27 listopada 2023

NOWOŚĆ - Krew i księżyc - Erin Beaty - Kryminalne fantasy!

Dziś u mnie książka, która w pierwsze w tym roku, śnieżne wieczory, zachwyciła mnie od a do z.

 

Krew i księżyc - Erin Beaty

Premiera: 25 października 2023

Wydawnictwo: Jaguar

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

 Ilość stron: 480

 

Powieść Krew i księżyc, którą napisała Amerykanka Erin Beaty, to doskonałe, kryminalne fantasy, które zdobi przepiękna, zwracająca uwagę okładka. Poznajemy Catrin, nastolatka, chroniąc Świątynię Słońca, jest świadkiem jednego z wielu okrutnych morderstw, popełnionych w znajdującym się na wzgórzu mieście Collis. Dziewczyna ma dar, którym obdarował ją Księżyc, czy dzięki niemu wraz z prowadzącym śledztwo, młodziutkim Simonem z Mesany, odkryją kto dokonuje owych zbrodni? Krew i księżyc, to magia, mroczny wątek kryminalny, wciągająca i angażująca fabuła, mnóstwo emocji, młode uczucie i doskonały, naprawdę unikalny klimat. Jako polonistka, doceniam też piękny język, jakim napisana jest powieść. Książka zachwyciła mnie totalnie i trafia na moją listę hitów kończącego się już niebawem roku. Z wielką niecierpliwością oczekuję na kontynuację cyklu, którą już Wydawnictwo Jaguar zapowiada. Czytajcie i pokochajcie!
 

 

16 komentarzy:

  1. Bardzo zaciekawiła mnie ta książka i mam ochotę ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę mam na półce i wkrótce ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię książki z ładnymi okładkami, a ta do nich należy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie, a piękny język dodatkowo mnie zachęcił. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie angażujące historie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że by mi sie spodobała.

    OdpowiedzUsuń