piątek, 3 stycznia 2020

Męski, świeży zapach na zimowy karnawał Nou Woody - Cytrusowo-drzewna woda toaletowa dla mężczyzn!

Zaczął się karnawał, to czas spotkań i imprez, na ten czas, dla mojego faceta, wybrałam piękny, męski, świeży zapach Nou Woody, o którym u mnie więcej dziś.


Cytrusowo-drzewna woda toaletowa dla mężczyzn Nou Woody, bardzo przypadła do gustu zarówno mojemu facetowi, jak i mnie. Nou Woody, należy do zapachów bardzo uniwersalnych, spodoba się wielu mężczyznom, to woń klasyczna, świeża, zachwycająca drzewną głębią. Zapach intryguje, zachwyca, rozwijając się na skórze, czuć tu świeże pobudzające nuty, po czym zanurzamy się w drzewne tło. Pierwszą, wyczuwalną nutę głowy, gra tu cytryna, liście fiołka i szałwia muszkatołowa, rozwijającą nutę serca, czarna herbata i drzewo gwajakowe, zaś nutę finalnej bazy piżmo, bób tonka i wetiwer. Woda Woody, przyciąga wizualnie klasycznym, typowym dla marki designem, otrzymujemy ją bowiem w eleganckim, dobrze zabezpieczonym kartoniku, zaś sam poręczny flakon zachwyca klasyczną oprawą i szklaną buteleczką (50 ml) z dobrze spełniającym swą funkcję atomizerem. Można ją zakupić w Rossmanie, widziałam, że jest obecnie w promocji.


Otulający, piękny zapach Nou Woody, z pewnością, spodoba się nowoczesnemu, eleganckiemu i energicznemu mężczyźnie. Jest trwały i wspaniale utrzymuje się zarówno na skórze, jak i na ubraniach. Jeśli znacie zapachy Nou, na pewno wiecie, iż zachwycają one trwałością i nietuzinkowymi woniami, w tej odsłonie, zapach sprawdzi się zarówno na dzień, do pracy, jak i na elegancką kolację, to świetny, ponadczasowy i uniwersalny męski zapach!

 

20 komentarzy:

  1. Mój mężczyzna ma tę wodę i jestem zakochana w jej zapachu. On zresztą też bardzo ją lubi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ten zapach jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama najchętniej sięgałabym po męskie zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonały pomysł na prezent, zapach wydaje się genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że mojemu tacie mógłby się ten zapach spodobać :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Seems like a great option for masculine scent. Good review.

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie zapach męski to tylko Aqua di Gio :) żadne inne mnie nie ciekawią;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego zapachu :) chyba nie znam żadnego z zapachów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie takie zapachy u mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię te perfumy! Mój mąż ma już dwa flakony i są na prawdę fajne!

    OdpowiedzUsuń