sobota, 4 stycznia 2020

Piękna i zdrowa skóra na karnawał z topestetic.pl – Boskie trio Jowae – Nawilżający, jasny krem BB, Rozjaśniająca maska mineralna oraz Pielęgnująca woda nawilżająca w sprayu!

Jestem ciekawa, czy planujecie jakieś specjalne okazje na tegoroczny karnawał, ja w tym roku, zdecydowanie postawiłam na lśniące makijaże i mocno zaznaczone usta, zaś aby makijaż zachwycał, niezbędna jest idealna pielęgnacja skóry, bowiem bez zdrowej cery, żaden makijaż nie uda nam się tak, jakbyśmy tego chciały!


Trio wspanialej marki Jowae, w którego skład wchodzi u mnie nawilżający, jaśniutki krem BB, rozjaśniająca maska mineralna oraz pielęgnująca woda nawilżająca w sprayu, możecie zakupić w sklepie topestetic, gdzie skuszą Was ciekawe dermokosmetyki do karnawałowej pielęgnacji twarzy i ciała, ale też perełki do makijażu i zdrowe suplementy, przy każdych zakupach otrzymacie tu dodatkowo cenne porady kosmetologa, dodatki, gratisy i próbki, które zawsze cieszą. Jest to u mnie debiut marki Jowae, są to francusko - koreańskie fitokosmetyki naturalne, przyjazne dla środowiska, bardzo delikatne i łagodne, do tego skuteczne. Trio kosmetyków, które u mnie zawitało, nie zawiera parafiny, parabenów, fenoksyetanolu i składników pochodzenia zwierzęcego. Zarówno nawilżający krem BB, jak i rozjaśniającą maskę mineralną i wodę nawilżającą, z powodzeniem polecam dla każdego rodzaju skóry, nawet tej wrażliwej, skłonnej do podrażnień, cieniutkiej i przesuszonej. Przy mojej mieszanej w kierunku suchej cerze, wszystkie trzy kosmetyki, sprawdzają się na medal.


Jowae - Tinted Moisturizing Cream – Claire Light - 
Krem BB nawilżający – jasny

Krem BB, czyli beauty balm, połączył u mnie funkcję pielęgnacyjną cery z makijażem, jest to absolutnie doskonały kosmetyk na karnawał, z powodzeniem zastępuje zarówno krem, jak i lekki podkład pod mineralny puder sypki. Mieści się on w poręcznej tubce (30 ml), na której znajdują się informacje o produkcie. Dodatkowo zapakowano go w kartonik, na którym odnajdziemy piękny skład kremu i mnóstwo informacji. Mój krem BB, ma jasny odcień Claire Light i jest to kolor, idealny dla mnie, ma on miękką formułę kremową, rozprowadza się ładnie na skórze, dając naturalne wykończenie, dzięki niemu można szybko wyrównać koloryt cery. Krem ma wiele pięknych składników, jest bezpiecznym, naturalnym kosmetykiem, w składzie którego znajdziemy między innymi naturalne pigmenty mineralne, lumifenole, ekstrakt z alg, z mango, wodę z kwiatu wiśni, czy masło shea.


Jowae - Clarifying Mineral Mask - Rozjaśniająca maska mineralna

Rozjaśniająca maska mineralna rozkochała moją skórę, idealne spełnia swą rolę, pięknie rozjaśnia i odżywia skórę, działa kojąco, nawilżająco i przeciwstarzeniowo. Otrzymujemy ją w pojemniczku 50 ml, z którego bez problemu wydobywamy maskę, słoiczek dodatkowo zapakowano w kartonik, na którym widnieją informacje na temat kosmetyku i skład maski. W jej skład wchodzą naturalne komponenty, takie jak antyoksydacyjne lumifenole, biała herbata, mineralny perlit, czy ekstrakt z owoców rokitnika, jest tu też olej ze słodkich migdałów i olej z nasion słonecznika. Składniki pięknie wygładzają skórę, dodają jej blasku, ujędrniają i silnie nawilżają, efekty widać już po pierwszym zabiegu z maską, to bezpieczny kosmetyk, który nie uczula i działa łagodnie. Należy ją stosować dwa razy w tygodniu, nakładając cienką warstwę na skórę, warto wykonać wówczas masaż, a maska zmieni się w rozgrzewającą, ciekawą piankę, którą pozostawiam na około minutkę na skórze i spłukuję letnią wodą. Maska warta jest naprawdę inwestycji, jest to świetny kosmetyk, przygotowujący naszą cerę na karnawałowe szaleństwa.


Jowae - Hydrating Water Mist - Pielęgnująca woda nawilżająca w sprayu

Zimą ogrzewamy mieszkania, po czym na zewnątrz czekają na nas minusowe temperatury, warunki te, to dla skóry totalna karuzela, chrońmy ją więc szczególnie w te zimne dni i przede wszystkim pamiętajmy o nawilżaniu. Pielęgnująca woda nawilżająca w sprayu Jowae, to wisienka na torcie, świetny na zimę kosmetyk do twarzy, mieszczący się w butelce 200 ml z atomizerem, chronionym przez nakładkę. Na opakowaniu z przyjemnymi, korespondującymi z wizerunkiem marki, grafikami, odnajdziemy informacje o kosmetyku i skład. Hydrating Water Mist w sprayu, to najlepsze rozwiązanie dla tego typu produktów, wodę aplikujemy i dozujemy bardzo delikatnym strumieniem w odległości kilku centymetrów od twarzy. Ja stosuję ją po demakijażu w celu ekstremalnego odświeżenia i nawilżenia. W składzie mamy tu między innymi wyciągi z kwiatu wiśni, roślinnej gliceryny, antyoksydacyjne lumifenole. Woda Jowae, dedykowana jest do każdego typu skóry, koi i łagodzi moją skórę, szczególnie po demakijażu właśnie, ale też po wszelakich peelingach. Ładnie się wchłania, ale warto też docenić jej walory zapachowe, zakochałam się w jej woni, która uzależniła mnie na amen, da się tu wyczuć piękne nuty ziołowe, ale też jaśmin i drzewo cedrowe. Kosmetyczny hit, który trzeba poznać. Jestem ciekawa, czy znacie cudeńka Jowae i który z mojego trio, wpadł Wam w oko?

 

49 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam nic z tej marki, jednak muszę przyznać, że kosmetyki prezentują się interesująco. Chętnie bym coś o nich wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też pierwszy raz, wcześniej zaś znałam z próbek, ja jestem zakochana :D

      Usuń
  2. Ostatnio non stop czytam o tej marce na blogach. Miałam jedynie miniaturkę mgiełki.
    P.s. Czy tylko mi tak bardzo zacina się Twój blog? Na innych idzie płynnie, a tutaj czekam i czekam... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka warta uwagi, boskości same :) Na blogu nic nie zmieniałam, sprawdziłam na kilku przeglądarkach i ok, mam nadzieję, że wróci do normy :)

      Usuń
  3. Tych produktów nie znam, ale z chęcią bym ich wypróbowała. Mi też się zacinał Twój blog ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, iż to chwilowe :) Kosmetyki są wspaniałe, warto je poznać :)

      Usuń
  4. Miałam maseczkę nawilżającą tej marki, była moją ulubioną, później dałam córce do wypróbowania. Te kosmetyki też chętnie wypróbuję na swojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zachwycona maską i pozostałymi kosmetykami :) Jestem ciekawa tej nawilżającej :)

      Usuń
  5. Marki nie znam, jedynie gdzieś mi tam mignęła na blogach. Maska mineralna najbardziej mnie zaciekawiła :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Konsystencja maski wygląda naprawdę obiecująco :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kojarzę tych produktów, chociaż ostatnio non stop mi się przewijają na blogach :)
    PS Co do Twojego pytania odnośnie tego, jaki słodki, zimowy zapach polecam- Dutch Stroopwafel Goose Creek Candle to mój ostatni hit, ulubieniec, jaram nom stop, niebawem jego recenzja pojawi się u mnie na blogu, ale naprawdę polecam Tobie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poznać to trio :) Dzięki śliczne za podpowiedz zapachową <3 Poszukam jej i czekam na Twą reckę :)

      Usuń
  8. Muszę się bliżej przyjrzeć tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście ciągle widzę tą markę na blogach :) jak wymówić jej nazwę poprawnie? ktoś wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo, ze inni tez ją doceniają :) Nazwę wymawia się "żułaje" :D

      Usuń
  10. Znam te produkty tylko z recenzji. Chyba pora to zmienić...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pielęgnująca woda nawilżająca w sprayu mnie bardzo mocno zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o marce, zaciekawiła mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. O marce już co nieco słyszałam. Czas najwyższy wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie akurat tez recenzja tej marki ;p kosmetyki bardzo mi przypasowaly. Woda nawilżająca jest świetna i krem tez. Maski rozświetlające nie stosowałam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam, że ja się boję trochę marek o których wcześniej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się bać, ja cały czas testuję nowości :)

      Usuń
  16. Kremy bb tej marki są okropnie ciemne nie wiem kto to będzie używał ;p i nie nie wtapiają się w skórę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam tego BB pod minerałki China Doll i jestem bardzo zadowolona!

      Usuń
  17. The moisturizing spray sounds great!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam produktów tej marki, ale czytałam o nich już na kilku blogach i jestem ich bardzo ciekawa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, a mi właśnie przydałby się jakiś kremik☺

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam próbki tych kosmetyków:) i się w nich zakochałam:) chętnie bym przygarnęła pełen wymiar:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozjaśniająca maska mnie ciekawi, przy okazji chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tych kosmetyków, ale opakowania mają przepiękne. Aż chce się je mieć w łazience.
    A tak poza tematem, strasznie mi się ostatnio tnie Twoja strona - nie wiem czy to efekt tego tła czy dużej grafiki, ale zacina mi się przy scrolowaniu i muszę ćwiczyć cierpliwość przy czytaniu. Co czynię, ale może da się to jakoś usprawnić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie zmieniałam na blogu, może spróbuj na innej przeglądarce :) Kosmetyki są wspaniałe i polecam je bardzo :)

      Usuń
  23. Ciekawe kosmetyki, nie znam tej marki ale skoro są naturalne to chętnie je poznam :) szczególnie interesująca wydaje się ta woda nawilżająca. Bardzo lubię takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie to wygląda tak: kiedyś miałam trądzik na całej twarzy, wyleczyłam go tak, jakby w ogóle nie istniał POZA brody, nic na nią nie działa, jakaś rada?

    OdpowiedzUsuń