poniedziałek, 3 lutego 2020

Mój idealny, różany zapach! Przepiękny i uwodzicielski, damski zapach NOU Rose Patchouli – Woda perfumowana z kategorii kwiatowo-owocowej!

Jakie zapachy perfum wybieracie w zimowym okresie? U mnie obecnie królują zapachy otulające, orientalno-kwiatowe, w które idealnie wpasowała się woda perfumowana z kategorii kwiatowo-owocowej Nou Rose Patchouli, która stała się mym zapachowym hitem!


Kosmetyki o zapachu róż, kocha się lub nienawidzi, ja od zawsze ubóstwiałam różane wonie, na blogu nie raz pławiłam się w różanych kosmetykach, zachwycając się zapachem, tak też stało się tym razem. Woda perfumowana Nou Rose Patchouli, rozkochała mnie na amen, myślę, iż jej zapach jest na tyle uniwersalny, że spodoba się wielu kobietom o podobnych do mnie gustach. Oczywiście zapachy, jakie wybieramy dla siebie, zależą zawsze od naszych, osobistych preferencji, zaś myślę, iż obok Rose Patchouli, nikt nie przejdzie obojętnie. Woda dostępna jest stacjonarnie od ręki w Rossmanie, przyciągnie Wasze oko typowym dla marki designem, otrzymujemy ją w eleganckim, czarnym kartoniku z różanymi grafikami, wewnątrz poręczny flakon, zachwycający klasyczną oprawą i buteleczką (50 ml) z dobrze spełniającym swą funkcję atomizerem. 


Nou Rose Patchouli, należy do zapachów głębokich, kwiatowych, ponadczasowych, woń jest zachwycająca, intrygująca i naprawdę przepiękna. Zapach rozkwita i rozwija się na skórze, doskonale utrzymuje się tez na ubraniach. Nutę głowy, gra tu bergamotka, różowy pieprz, petigrain i mandarynka, nutę serca róża He, róża absolue, geranium i jaśmin, zaś nutę bazy paczuli, drzewo sandałowe, bób tonka i żywica benzoin. Zapach naprawdę uwodzi, jest bardzo kobiecy i intrygujący. Lubię go na sobie zarówno w dzień, jak i na wieczór, będzie idealny na romantyczną kolację, ale też na imprezę i spotkanie biznesowe. Boska, różana, uniwersalna woń! Znacie zapachy Nou? Macie wśród nich swój ulubiony?

 

28 komentarzy:

  1. Jak różany z paczulą, to musi być piękny, chętnie poznam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kwiatowe zapachy, róża jest dominującym...nie próbuje nowych zapachów, ale ten mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham zapach róż w kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdzę go przy okazji, mam wrażenie, że trafiłby do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kwiatowe zapachy. Super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego zapachu akurat nie znam :) Myślę, że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham róże i myślę, że byłby to również mój ulubiony zapach. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo czytałam już dobrego o perfumach z tej linii. U mnie zimą króluje piżmo i czarna porzeczka. Zapach różany jakoś nigdy mi nie pasował...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś dla mnie, bardzo lubię zapach róż :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki różane, choć przyznam, że dawno takiego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzę tą serię, różaną wersje chyba wąchałam.

    OdpowiedzUsuń