sobota, 20 listopada 2021

Ciekawy kryminał sensacyjny na jesienny wieczór - Anioł - Łukasz Jarosz

Wiem, że pośród Was, jest wielu miłośników kryminałów, zatem dziś u mnie ciekawa powieść w tych właśnie klimatach. Wydawnictwo Lira tego lata, wydało książkę Anioł, którą napisał Łukasz Jarosz, ja jesiennie skusiłam się na jej lekturę!  


Anioł - Łukasz Jarosz

Premiera: 9 sierpnia 2021

Wydawnictwo: Lira

Oprawa: okładka miękka

Ilość stron: 320


Łukasz Jarosz powieścią Anioł, debiutuje w mojej biblioteczce i już na wstępie, zdradzę Wam, że jestem pozytywnie zaskoczona. Książkę zdobi genialna okładka, która na księgarskich półkach, skusi oko miłośników mrocznych zakamarków literatury, do których oczywiście i ja należę. Książka wciąga od samego początku, oto na tyłach kina, Ola, będąca w niezbyt układającym się związku z Piotrkiem, znajduje leżące we krwi kobiece zwłoki z podciętą szyją. Sprawę przejmuje skuteczna nadkomisarz Monika Kijowska, oficer Marcin Krawczyk oraz wyrazisty i doświadczony Oskar Opala. Wszyscy troje kierowali się jedną zasadą: odkryć prawdę na temat zbrodni, z którą przychodziło im się mierzyć. Denatką, okazuje się być śliczna, 28-letnia Oliwia Wajdzik, która parała się prostytucją, kto i dlaczego ją zabił? Anioł, to ciekawy, rodzimy kryminał sensacyjny, świetnie skonstruowana fabuła nie pozwala na nudę, jako maniaczka kryminalna, doceniam też dynamiczne dialogi i płynny język. Śledztwo postępuje, a my jesteśmy bardzo blisko sprawy, książkę polecam zdecydowanie miłośnikom kryminałów, sensacji, doskonała lektura na jesienne wieczory!      


 

26 komentarzy:

  1. Nie znam twórczości tego autora, ale książka brzmi bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz wieczory coraz dłuższe, więc każdy dobry tytuł w cenie! Dziękuję za polecajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak okładka. Ten tytuł z pewnością przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieczory coraz dłuższe sprzyjają lekturze, ja niestety wciąż mam za mało czasu na lekturę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Tytuł dość zaskakujący jak na kryminał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, chyba jakoś jednak nie jestem przekonana, ale jeszcze się zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Autora nie znam ale nad książką się zastanowię..., pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie, chociaż ostatnio czytam lżejszą literaturę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lira ma wiele, lżejszych książek także polecam :*

      Usuń
  10. Kocham kryminały, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń