środa, 3 listopada 2021

KONKURS ! DO WYGRANIA DWIE KSIĄŻKI od Wydawnictwa Lira - Król Pik - Monika Godlewska!

Z okazji dzisiejszej, wspaniałej PREMIERY Wydawnictwa Lira, zapraszam Was do udziału w świetnym, książkowym KONKURSIE!

 

Już od dziś na półkach księgarni, króluje nowa powieść Moniki Godlewskiej pod tytułem Król Pik. Jest to piękny, malowniczy romans historyczny. Wygraną w konkursie, są aż DWA EGZEMPLARZE tejże powieści, które ufundowało Wydawnictwo Lira.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy po tym wpisem, w komentarzu, napisać krótko, dlaczego chciałabyś/chciałbyś przeczytać tę książkę?

Konkurs trwa od 03.11.2021 do 09.11.2021, zapraszam serdecznie i życzę powodzenia!


 

 

33 komentarze:

  1. Zgłaszam się :) Książkę chciałabym przeczytać, gdyż uwielbiam zagłębiać się w czasy, których już dziś nie ma i poznawać romantyczne historie. Poza tym bardzo podoba mi się okładka a opis fabuły zapowiada pełną emocji opowieść o miłości, która będzie musiała o siebie zawalczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie gratulacje! Poproszę o jak najszybszy kontakt mailowy z adresem do wysyłki nagrody.

      Usuń
  2. powodzenia! Ja czytuję horrory;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moja tematyka ale mimo to super ze robisz taki konkurs . Powodzenia uczestnikom

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia dla uczestników!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie biorę udziału, bo to nie mój gatunek, ale życzę pozostałym powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorąca herbata, wygodna kanapa, ciepły kocyk i "Król Pik". Z dobrą książką nawet szary jesienny wieczór może okazać się fascynujący i pełen emocji! A kto wie, może "Król Pik" nawet mnie ... rozgrzeje?
    👉📚💗👈

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobieram ostrożnie karty,
    Jak Eleanor na salonach,
    Każdy ruch reputację warty,
    Tym razem atak czy obrona?
    Do talii mej Króla brakuje,
    Bo czymże jest Dama bez niego?
    Części drugiej dawno wyczekuję
    tego romansu historycznego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia dla wszystkich uczestników! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia wszystkim, którzy zmierzą się z zadaniem konkursowym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wielką przyjemnością zgłaszam się do konkursu ! Uwielbiam czytać romanse, w ostatnim czasie bardzo polubiłam romanse historyczne, a jesień sprzyja takim książką.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym przeczytać tę książkę, bo uwielbiam romanse historyczne Czytając tego typu książki uzupełniam swoją wiedzę z historii gdyż za czasów szkolnych niezbyt uważałam na tym przedmiocie, a takie książki, w które wpleciony jest malowniczy romans ubarwiający fabułę, sprawiają, że czyta mi się je przyjemnie i z wielkim zainteresowaniem. W dodatku bardzo mnie intryguje motyw kart zawarty w tytule i ciekawa okładka przedstawiająca piękną, ale smutną kobietę czytającą książkę, która zapewne jest główną bohaterką (na pewno będę się z nią utożsamiać, szkoda tylko, że nie jestem taka ładna ;D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie gratulacje! Poproszę o jak najszybszy kontakt mailowy z adresem do wysyłki nagrody.

      Usuń
  13. Nie jest to „mój” gatunek, więc nie biorę udziału w konkursie, ale wszystkim pozostałym życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja właśnie chętnie przerzuciła bym się wreszcie z kryminałów. Poza tym jestem ciekawa, czy da się ogarnąć historię zaczynając od drugiej części (nie czytałam damy pik, ale obiecuję nadrobić!). Jeśli książki autorki są świetne jak sama autorka nie trzeba ich reklamować :)
    Powodzenia! (Sobie i innym walczącym o lekturę na jesienno-zimowe wieczory) :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damy kier! Takie foix pas i do tego nie umiem edytować komentarza 😂

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za udział! :)

      Usuń
  15. Chciałabym wygrać książkę ponieważ jej tytuł odświeżył moje wspomnienia z dzieciństwa kiedy to dziadziu całymi wieczorami uczył mnie najróżniejszych gier karcianych, uczył kantować ;), a potem z babcią układałam pasjanse. Karty były jednym z moich ulubionych przedmiotów, tajemniczym, z pięknymi figurami, obiecujących emocje.
    Poza tym miło byłoby ogrzać się w jesienne dni dobrym romansem :)

    OdpowiedzUsuń