wtorek, 28 czerwca 2022

Naturalne, szare mydła potasowe Etja na lato – Argan i pomarańcza oraz z masłem shea!

Pośród bogatego asortymentu Etja, warto zwrócić uwagę na doskonałe, naturalne mydła potasowe, które często bywają w sklepie firmowym w promocji. Jest to mój kosmetyczny hit od lat, zatem na letnie dni, postanowiłam polecić Wam dwa, moje ulubione mydła, oto argan i pomarańcza oraz mydło z masłem shea!


Mydła te, wytwarzane są ręcznie, tradycyjnymi metodami na bazie zmydlonego, nierafinowanego, tłoczonego na zimno oleju lnianego, który zawiera mnóstwo cennych dla skóry właściwości, bogaty jest w kwas alfa-linolenowy, linolowy, oleinowy oraz witaminę B i witaminę E, mydła, zawierają także olej rzepakowy, to dodatkowe bogactwo nienasyconych kwasów tłuszczowych i witamin A, E i K. Mają one postać gęstej pasty, dzięki czemu, można je wykorzystywać na wielu płaszczyznach, do mycia całego ciała, od stóp do głów. Są świetnym kosmetykiem do codziennego, nawet częstego mycia dłoni, stóp, genialne do ciała pod prysznicem i w wannie, także do włosów, zamiast szamponu. Nie wysuszają, jak większość drogeryjnych mydeł i tworzą kremową pianę. Odsłona Argan&Pomarańcza, pachnie bosko, oprócz oleju lnianego i rzepakowego, mydło to, zawiera olej arganowy, który działa silnie regenerująco i przeciwstarzeniowo, całości dopełnia olejek pomarańczowy, pachnący świeżutką pomarańczką. Mydło to, stosuję do mycia twarzy wieczorem, po demakijażu, pięknie oczyszcza, nawilża, wygładza, ujędrnia i regeneruje naskórek. Jest bezpieczne i ma wspaniały zapach. Drugim polecanym przeze mnie mydłem jest odsłona z masłem shea, to delikatny kosmetyk z dodatkiem cennego, organicznego masła shea bio. Mydło to, nie ma zapachu, zatem jest to wspaniały sposób na stworzenie własnej wersji zapachowej, polecam do całego opakowania mydła, dodać po prostu około 30 kropelek ukochanego olejku eterycznego, wówczas zyskamy nie tylko swój ulubiony zapach, ale też wzbogacimy właściwości mydła, na przykład z olejkiem z drzewa herbacianego, będzie silnie antyseptyczne, a z olejkiem cytrynowym, uzyskamy cytrusowy i jednocześnie bakteriobójczy produkt. Mydło z masłem shea, to bogactwo NNKT, naturalnej allantoiny oraz witamin A, E i F, polecam je do każdego rodzaju skóry, nawet tej wrażliwej, alergicznej, czy atopowej. Jest najłagodniejszą wersją, pośród wszystkich mydeł, zatem polecam je też dla dzieci. Jestem ciekawa, czy znacie i stosujecie mydła potasowe?


 

 

22 komentarze:

  1. Uwielbiam takie mydła. A do tego ten orzeźwiający cytrusowy zapach. Muszę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piona! Zapach mydło argan, pomarańcza ma boski :)

      Usuń
  2. Prawdę powiedziawszy mydła potasowego nie stosuję a czytałem jedynie, że jest to mydło na chorą skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydła takie są idealne na skórę z problemami, ale zdrowa skóra bardzo podziękuje za taką pielęgnację :)

      Usuń
  3. Lubię cytrusowe zapachy więc chętnie skuszę się na to mydło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie stosowałam, ale brzmi bardzo dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne do dobrego oczyszczania skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W życiu o takim nie słyszałam, ale chyba warto wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie stosowałam a opis bardzo zachęcający, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń