sobota, 23 lipca 2022

Trzy kobiece zapachy Luxure Parfumes, które pokochałam – Triunfadora, 321 Sk8park Legend femine oraz La Buena Vida Sunshine!

Kocham zmieniać perfumy, robię to często, bowiem uwielbiam poznawać nowe, intrygujące zapachy. Luxure Parfumes nie zawodzi mnie nigdy, zawsze pośród ich sporego asortymentu, znajdę zapach, który mnie zachwyci. Dziś u mnie moje, trzy nowe zapachy, oto one Triunfadora, 321 Sk8park Legend femine oraz La Buena Vida Sunshine!


Zapach Triunfadora, otrzymujemy w dobrze zabezpieczonym różowym kartoniku, który skrywa szklany flakon, mieszczący aż 100 ml zapachu. Jest to bardzo zmysłowa woń z mojej ulubionej kategorii pudrowo-kwiatowej, woń można stopniować od delikatnej, lekkiej do wyrazistej. Jest to woda perfumowana, zatem zapach jest trwały i świetnie utrzymuje się zarówno na skórze, jak i na ubraniach oraz włosach. Nutę głowy, gra tu mandarynka, neroli i intrygujący akord pomidorowy, nutę serca: jaśmin, biała dalia i aromatyczna lawenda, zaś nutę spodu zamsz, paczula i wyczuwalne fiołki. Jestem wprost zakochana w tym zapachu, jest głęboki, lekki, kobiecy, a jednocześnie ma pazur. Triunfadora sprawdzi się jako zapach na co dzień, ale też na wieczorną kolację, roztacza piękną aurę pudrowo-kwiatową, musicie go poznać i się rozkochać. 


321 Sk8park Legend femine, mieszkający w dużym, prostokątnym flakonie z piórkiem, to must have dla fanek zapachów z kategorii owocowo-kwiatowej. Nutą głowy, jest tu wyraźna malina i mandarynka, nutą serca, jaśmin i kwiat pomarańczy, zaś nutę spodu, gra tu drzewo sandałowe i głęboki cedr. Całość tworzy iście przepiękny, intrygujący, aromatyczny, kwiatowo-owocowy cud. Czuć tu radość, szaleństwo, świeżość, spodoba się on kobiecie odważnej, nowoczesnej, ja 321 Sk8park Legend femine, ukochałam za uniwersalność, ale także za luksusowe, świeże nuty, idealne na lato. Nikt nie przejdzie obojętnie obok tego zapachu, mój energetyczny, zapachowy hit. 


La Buena Vida Sunshine, to wisienka na moim, dzisiejszym, zapachowym torcie. Zapach robi wrażenie już wizualnie, poręczny, szklany flakon z różową wstążeczką, mieści 100 ml zapachu, a zabezpieczony kartonik z ciekawą fakturą, dopełnia wizualnie produkt, dołączony aplikator w formie praktycznego sprayu, bezawaryjnie i równomiernie rozpyla zapach. Jest to także wspaniały pomysł na prezent, z pewnością ucieszy każdą kobietę, ceniącą zapachy z kategorii kwiatowo-jadalnych. Mandarynka, wyczuwalny różowy, jakby pudrowy pieprz i bergamotka, to tutaj nuty głowy, sercem jest ylang-ylang, irys, jaśmin i kwiat pomarańczy, a spodem idealnie trafiający w moje zapachowe gusta kokos, wanilia i paczula. Zdradzę Wam, że jestem zakochana w tym zapachu, mogłabym ubierać się w niego dzień i noc, pokochają go miłośniczki namiętnych, seksownych i jednocześnie romantycznych woni. Jest to niesamowite połączenie, które skradnie wiele kobiecych serc. Znacie któryś z moich trzech, nowych zapachów? Perfumy z jakich kategorii, wybieracie najczęściej? 


Z przyjemnością przypominam, iż zapisując się do newslettera w sklepie Luxure Parfumes https://sklep.luxure.pl/ otrzymacie kod rabatowy, który upoważnia do 20% zniżki przy pierwszych zakupach, warto skorzystać! Kod promocyjny przychodzi od razu na maila, polecam z całego serca!


 

 

16 komentarzy:

  1. Rzadko kupuje perfumy, ale jak już to z Avon, lubię owocowe zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 321 Sk8park Legend femine, spodobałby Ci się na bank! :)

      Usuń
  2. Myślę, że mogłabym się skusić na jakiś słodki zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię zapachy z nutą owoców cytrusowych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię zmieniać perfumy a 321 Sk8park Legend femine ma w kompozycji te zapachy które lubię, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Legend femine wydaje mi się zapachem najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o perfumy to jestem wierna tym samym od lat. ;D

    OdpowiedzUsuń