wtorek, 23 sierpnia 2022

Mój kosmetyczny hit lata - Mydło Antyseptyk Etja – Naturalne, szare mydło potasowe!

Naturalne, szare mydła potasowe Etja, goszczą w mojej kosmetyczce od lat, zatem kiedy w bogatym asortymencie, pojawiło się nowe mydełko, szybko skusiłam się, by je wypróbować. Oto Mydło Antyseptyk, które skradło moje kosmetyczne serce tego lata.


Mydło Antyseptyk, wytwarzane jest ręcznie, tradycyjnymi metodami na bazie zmydlonego, nierafinowanego, tłoczonego na zimno oleju lnianego, który zawiera mnóstwo cennych dla skóry właściwości, bogaty jest w kwas alfa-linolenowy, linolowy, oleinowy oraz witaminę B i witaminę E, mydło zawiera także tłoczony na zimno olej ze słodkich migdałów i olej rzepakowy, czyli bogactwo nienasyconych kwasów tłuszczowych i witamin A, E i K. Pierwsze skrzypce gra tu zaś miks olejków eterycznych, mamy tu olejek cytrynowy, cynamonowy, eukaliptusowy, goździkowy i rozmarynowy. Mydło jest świetnym kosmetykiem do częstego mycia dłoni, stóp, genialne do ciała pod prysznicem i w wannie, także do włosów, zamiast szamponu, ale też do golenia. Nie wysusza i tworzy kremową pianę, sprawdzi się szczególnie u osób ze skórą problematyczną, zaś moja skóra mieszana bardzo się z nim polubiła. Jeśli zmagacie się z twardą skórą stóp, zafundujcie im domowe spa, otulając je tym mydłem i mocząc z nim stopy przez około 20 minut w ciepłej wodzie. 


Mydło dobrze myje, oczyszcza, działa silnie antyseptycznie i antybakteryjnie, pachnie świeżo, delikatnie i przepięknie mieszanką olejów eterycznych. Mydło otrzymujemy w białym, zakręcanym pojemniczku 80 g, zapakowanym dodatkowo w kartonik, na którym odnajdziemy informacje na temat kosmetyku, jego stosowania, właściwości i skład. Mydło ma postać gęstej, mięciutkiej, mydlanej pasty, dzięki czemu, można je wykorzystywać na wielu płaszczyznach, do całego ciała, od stóp do głów. Nie wysusza, jak większość drogeryjnych, chemicznych mydeł, do tego ładnie rozpuszczają się w wodzie, polecam na jego bazie, stworzyć swoje, naturalne mydło w płynie. Mydło Antyseptyk, stało się hitem w mojej łazience i z pewnością będę do niego często wracać.


 

18 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie wypróbuję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czegoś takiego potrzebują moje stopy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne mydełko. Chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi super! Musze kiedyś wypróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie je sprawdzę na sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie mydło na pewno przyda się w codziennej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nie wysusza, świetne do codziennego stosowania :)

      Usuń
  7. Bardzo lubie mydła tego typu, ale tego jeszcze nie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szare mydło zawsze najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń