środa, 19 kwietnia 2023

Poznajcie Jima Carreya - Wspomnienia i dezinformacja - Jim Carrey, Dana Vachon – Biografia inna niż wszystkie!

Książka Wspomnienia i dezinformacja, już przy okazji zapowiedzi wydawniczych zwróciła moją uwagę, od dziecka bowiem jestem zdeklarowaną, przeogromną fanką Jima Carreya!

 

Wspomnienia i dezinformacja

Jim Carrey, Dana Vachon

Premiera: 22 marca 2023

Wydawnictwo: Insignis

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 304

Do dziś kocham filmy Głupi i głupszy, Maska, Ace Ventura, czy Truman Show, na uwagę zasługuje też jego rola w genialnym Batman Forever. Jim Carrey jest według mnie jednym z najbardziej oryginalnych aktorów komediowych na świecie. Jaki zatem jest dziś, co dzieje się w jego życiu obecnie, ale też jak wyglądało jego dzieciństwo i praca przy filmach? Tego dowiemy się z książki Wspomnienia i dezinformacja, która mimo wszystko typową biografią nie jest. Jim Carrey ma za sobą trudny okres, po genialnych rolach i sukcesach, przyszedł też kryzys i psychiczne załamania. Spędzając czas w domu z psami, oglądał telewizję, słał smsy do Nicolasa Cage`a, popadał w smutek. Książka jest napisana niczym powieść fabularna, czasem naprawdę bardzo specyficzna, wciąga zaś od pierwszej do ostatniej strony. Pojawia się Goldie Hawn, Gwyneth Paltrow, Sean Penn, Katie Holmes, Cameron Diaz, Hopkins, Tarantino oraz ważna miłość do Georgie. Mam wrażenie, że jest to publikacja, podobna do samego Jima Carrey`a, czasem zabawna, szalona, czasem zaś poważna i nieco smutna, w każdym razie pełna sprzeczności. Przeczytałam z emocjami, polecam i Wam, sprawdźcie koniecznie!

 

  

12 komentarzy: