środa, 26 kwietnia 2023

Klimatyczna, ciekawa powieść - Motyl Nocy - B.M.W. Sobol

Za oknem poranne, wiosenne słońce, u mnie zaś klimat mroczny, piękny i tajemniczy. Powieść Motyl Nocy, którą napisała B.M.W. Sobol, zachwyciła mnie, postanowiłam zatem szybko i na gorąco po lekturze, opowiedzieć Wam o tejże książce.

 

Motyl Nocy - B.M.W. Sobol

Premiera – 1 lutego 2023

Wydawnictwo: Lira

Oprawa: okładka miękka

Ilość stron: 288

Fabuła powieści, ma wspaniały, trafiający w moje gusta, mroczny, wiktoriański klimat, inspirowana jest prawdziwymi wydarzeniami. Jesteśmy u schyłku XIX wieku, w Anglii, poznajemy Birdie, dziewczynę, która zaczyna pracę w zamożnej, pięknej rezydencji państwa Edwards - Ivythorn House. Elberta Davies, zapoznaje się z zasadami domu, obowiązkami, pozostałą służbą, panią domu i innymi osobami. Okazuje się, iż rezydencja i jej mieszkańcy, kryją ogrom tajemnic, a Jane, z którą Birdie dzieli pokój na poddaszu, posiada sekretny notatnik z wspomnieniami, do kogo on należy? Ale teraz była już pewna - Ivythorn House był inny niż wszystkie domy. Klimatyczna, nieco mroczna, lekka powieść, polecam bardzo!



16 komentarzy:

  1. Skoro książka inspirowana jest prawdziwymi wydarzeniami, to chętnie ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, na końcu książki opisane są owe wydarzenia, polecam :)

      Usuń
  2. Mam tę książkę na oku, lubię podobne klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowała mnie ta mroczna odsłona tej historii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo takie historię również bardzo lubię. Trzeba będzie poznać ten tytuł 😊.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji jej czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. okładka książki mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę książkę u siebie na regale i bardzo mnie intryguje. Mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń