wtorek, 19 września 2023

PRZEDPREMIEROWO ! Przerażająca wizja w klimacie Opowieść podręcznej - Mroczna kołysanka - Polly Ho-Yen

Są książki, które szczególnie zapadają w pamięć, Mroczna kołysanka autorstwa Polly Ho-Yen, jest jedną z nich.

 

Mroczna kołysanka - Polly Ho-Yen

Premiera: 27 września 2023

Wydawnictwo: Insignis

Oprawa: miękka

Ilość stron: 368

 

Mnogość emocji, często bardzo skrajnych, ciągłe napięcie i swoisty mrok, to wszystko znalazłam w tej ciekawej powieści. Mroczna kołysanka, wciąga od pierwszej do ostatniej strony, kusząc doskonale oddającą fabułę okładką. Jest to thriller science fiction, gdzie w futurystycznym świecie, większość ludzi nie może mieć dzieci. Rządzący wprowadzają niebezpieczne indukcje, zapłodnienia, które mają doprowadzić do ciąży, a rodzice urodzonych dzieci, są pod ścisłą, restrykcyjną kontrolą funkcjonariuszy Biura Standardów Rodzicielskich. Jeśli zaś kobieta nie decyduje się na dzieci, jej rola społeczna jest zerowa, nazywana jest niewidzialną. Kit, by odzyskać córkę Mimi, którą jej odebrano, podejmuje ryzyko, ile jest w stanie zrobić kobieta walcząca o dziecko? Premiera Mrocznej kołysanki, już 27 września, koniecznie sięgnijcie po tę książkę!
 

 

15 komentarzy:

  1. Zaintrygowałaś mnie i w wolnej chwili po nią sięgnę oczywiście po premierze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chcę przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie skrajne emocje. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno to oryginalna lektura.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na razie odpuszczę sobie takich emocji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś dla mnie! Lubię tego typu książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eeee raczej nie dla mnie. Tym razem pasuje.

    OdpowiedzUsuń