czwartek, 21 września 2023

Strzał w operze - Łada Łuzina – Drugi tom cyklu urban fantasy Wiedźmy Kijowa!

Pierwszy tom cyklu urban fantasy Wiedźmy Kijowa, pod tytułem Miecz i krzyż, ukazał się w październiku ubiegłego roku, pora zatem na drugą odsłonę, oto Strzał w operze.

 

Wiedźmy Kijowa. Strzał w operze - Łada Łuzina

Premiera: 28 czerwca 2023

Wydawnictwo: Insignis

Cykl: Wiedźmy Kijowa - Tom 2

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 664

Seria Wiedźmy Kijowa, przyniosła autorce sporą popularność, dzięki niej Łada Łuzina, jest na Ukrainie jedną z najpoczytniejszych pisarek. Drugi tom cyklu, to ponownie klimatyczne urban fantasy, skąpane w historii, magii i słowiańskiej aurze. Książka, podobnie, jak pierwszy tom, jest dość obszerna, także warto zarezerwować na nią kilka wieczorków jesienią. Fabuła naszpikowana akcją, wciąga, a powieść czyta się z wielką przyjemnością, jeśli zatem lubicie klimaty rodem z Mistrza i Małgorzaty Bułhakowa, musicie sięgnąć po ten cykl. Trzy kobiety, mieszkające we współczesnym Kijowie, połączyły wiedźmie siły. Masza, Dasza i Katia, po śmierci wiedźmy Kijowicy, przejęły jej moce. Drugi tom, trzyma poziom, powieść ocieka kobiecością, mrocznym klimatem, jest magia, demon, czary, miotły, ale też humor, historia i ważne dla cyklu miasto Kijów.


 


11 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji poznać pierwszej części, ale cieszę się, że Tobie ta kontynuacja się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że seria mogłaby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie czytałam pierwszej części.

    OdpowiedzUsuń
  4. mega brzmi dobrze dla mnie ta pozycja:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie poznałam pierwszej części 😁 ale w sumie, serię lubię poznawać gdy są już wszystkie części.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem ile ma ten cykl tomów w oryginale :)

      Usuń
  6. Super kiedy lektura sprawia przyjemność.

    OdpowiedzUsuń