środa, 28 sierpnia 2024

Dobry kryminał na koniec lata! - Nie Anioł - Mieczysław Gorzka

 Dobry kryminał na koniec lata! Nie Anioł - Mieczysław Gorzka.

 

Nie Anioł - Mieczysław Gorzka

Premiera: 10 kwietnia 2024

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Mieczysław Gorzka, gości w mojej biblioteczce po raz kolejny i znów nie zawodzi. Nie Anioł, to kolejny tom z nadkomisarzem Marcinem Zakrzewskim. We Wrocławiu, zostaje zamordowany Parol Szawczak, dawny znajomy Zakrzewskiego. Morderca przyjmuje pseudonim Anioł Stróż i kontaktuje się z nadkomisarzem. Tymczasem pojawia się powiązana z morderstwem sprawa napadu na hurtownię i zabójstwa wspólnika, Zakrzewski chce rozwikłać zagadkę. Kim jest Anioł Stróż, który rzekomo chce pomagać Zakrzewskiemu? Książka zanurzona jest w gęstym, policyjny klimacie, a ciekawa fabuła wciągnęła mnie, fani Zakrzewskiego z pewnością nie będą zatem zawiedzeni. Jestem ciekawa, czy znacie cykl z Zakrzewskim?


 

6 komentarzy:

  1. Ten cyk nie jest mi znany, ale może kiedyś go poznam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, skasowało mi... albo uciekło. Nie wiem. W każdym razie, już mi się autor przewinął, ale jeszcze nic nie czytałam. Więc prawodopodobnie w końcu przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie znam tej serii więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń