czwartek, 1 sierpnia 2024

Rozejrzyj się! Fascynujący świat polskiej przyrody - Dariusz Dziektarz

Moja książka tego lata! Rozejrzyj się! Fascynujący świat polskiej przyrody Dariusza Dziektarza.

 

Rozejrzyj się! Fascynujący świat polskiej przyrody

Dariusz Dziektarz

Premiera: 5 czerwca 2024

Wydawnictwo: Powergraph

Oprawa: okładka twarda

 

 

Wydawnictwo Powergraph, dołożyło wszelkich starań, by książka zachwycała zarówno ze strony wizualnej, jak i merytorycznej. Twarda oprawa, piękne ilustracje, malowane przez Aleksandrę Stanglewicz oraz ogromna dawka wiedzy z humorem, leśnika Dariusza Dziektarza, czynią ją jedną z królewskich tytułów mojej biblioteczki. Jeśli do tego wszystkiego kilka mądrych słów na jej temat dodał Radek Rak, to ja jestem kupiona po całości. Jak intrygujący świat kryje się w naszych domach, ogrodach, parkach, na łąkach, w stawach, czy w lesie? Przeczytajcie, zobaczcie to na własne oczy. Obok nas, w domowym zaciszu, żyją sobie zaleszczotki, muszki owocówki, ćmianki, czy znane chyba wszystkim rybiki. W parku natkniemy się na fascynujące mrówki, złotooki, ale też siejące postrach szczypawice i osy. Podczas lektury, nawiedził mnie na balkonie konik polny, istna magia! Z otwartymi oczyma, czytałam o zmierzchnicy trupiej główce, ryjówce, zwierzętach spożywających alkohol, świetlikach, krukach, oglądałam pyszczek kreta, wkroczyłam w życie lasu. To książka, która powinna zachwycać w każdym domu. Cenna wiedza, informacje, których nigdzie indziej nie znajdziecie, majstersztyk wydawniczy i najczystsza przyjemność z obcowaniu z tą publikacją. Brak mi słów, by wyrazić, jak piękna i wartościowa jest ta publikacja. Otwiera oczy, podsyca uważność. Całym, zielonym sercem polecam ją Wam, po prostu trzeba!


 

 

10 komentarzy:

  1. Obcowanie z przyrodą i jest mi bardzo bliskie, więc zdecydowanie jest to książka dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne zdjęcie! A książka na pewno niezwykle ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa pozycja. Możliwe, że jak znajdę ją np. w bibliotece to sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na prezentację książki :) Na pewno są w niej ciekawostki przyrodnicze.

    OdpowiedzUsuń