czwartek, 22 sierpnia 2024

Thriller pełen napięcia! Jej wszystkie życia - Briana Cole

Lubicie thrillery? Dziś u mnie pełen napięcia thriller na koniec lata! Jej wszystkie życia - Briana Cole

 

Jej wszystkie życia - Briana Cole

Premiera: 10 kwietnia 2024

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Książka wciąga od pierwszej strony, Deven Reynolds zostaje wezwana przez policję do identyfikacji ciała, które jak się okazuje nie należy do jej zaginionej, przyrodniej siostry Kennedy. Zmarła kobieta została zaś znaleziona w mieszkaniu Ken. Deven jest w szoku i postanawia podjąć prywatne śledztwo, które rozpoczyna falę i ogrom tajemnic. Książka zadaje pytanie, jak bardzo znamy osoby nam bliskie, rodzinę? Czy każdy z nas ma sekrety? Fabularnie nie ma tu chwili wytchnienia, Jej wszystkie życia wciąga i nie daje odłożyć książki ani na moment. Niniejszym dołączam zatem do wielu entuzjastów tej powieści, która zbiera same dobre opinie. Świetnie napisana z fragmentami pamiętników, doskonała, pełna zaskoczeń, akcji, emocji i napięcia. To thriller z świetnie skonstruowanymi bohaterami oraz ciekawą intrygą, naprawdę warto!
 

 

8 komentarzy:

  1. Takie dobrze napisane thrillery to ja uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo rzadko sięgam po thrillery, a jeżeli już to robię muszą mnie czymś zaintrygować lub posiadać też elementy innych gatunków np. fantastyki czy jakiejś dystopii. Do tego konkretnego jak na razie mnie nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już czuję, że to jest książka, którą muszę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń