czwartek, 22 sierpnia 2024

Piękna okładka i nowość - Kwiaty Belladonny - Weronika Wierzchowska

Piękna okładka i nowość! Książka Kwiaty Belladonny Weroniki Wierzchowskiej, zdecydowanie rozkochała mnie swą okładką, a jak fabularnie prezentuje się owa powieść?

 

Kwiaty Belladonny - Weronika Wierzchowska

Premiera – 15 lipca 2024

Wydawnictwo: Lira

Oprawa: okładka miękka


Cenię twórczość Weroniki Wierzchowskiej, polecałam Wam już jej książkę Desperatki, czy Francuska dwórka. Letnia nowość Kwiaty Belladonny, to doskonała, obyczajowa powieść kobieca. Mamy rok 1868, ciężarna Adrianna Seliga uciekła od bogatego, zaś okrutnego męża Witolda. Kobieta rodzi bliźnięta, zaś zostawia je u akuszerki i w ukryciu para się ziołami, roślinami, kwiatami, kontynuując prace rozpoczęte przez ojca. Po kilku latach, porzucone Flora i Florian, trafiają do domu Ady, Witold zaś poszukuje swej żony i dzieci. Czy możliwe będzie, by wszyscy stali się rodziną po tym wszystkim? Powieść Kwiaty Belladonny, funduje nam doskonałą, ekstremalnie emocjonalną jazdę bez trzymanki. Małżeństwo, rośliny, medycyna, dzieci, miłość, siła i mądrość kobiety, całość zaś okraszona jest mrocznym, tajemniczym klimatem. Jestem zachwycona i zaskoczona, jak szybko pochłonęłam tę wciągającą historię. Polecam Wam bardzo, bardzo! 


   

 

8 komentarzy:

  1. Okładka rzeczywiście przyciąga uwagę, a i fabuła zapowiada się bardzo ciekawie🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka klimatyczna okładka. Przyciąga do książki, absolutnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Francuską dwórkę" mam na swojej półce :) "Kwiaty Belladonny" mają też piękną okładkę i chętnie bym poznała tę historię.

    OdpowiedzUsuń