piątek, 12 maja 2017

Wielka moc naturalnych olejków eterycznych w postaci Aroma Oil Etja – Kompozycja idealna :)

Wiosna w tym roku nie rozpieszcza nas pogodą, co odbija się u mnie, pomimo stosowania naturalnych wspomagaczy, przelotnymi zazębieniami i chwilowym, złym samopoczuciem, malutka buteleczka kompozycji naturalnych olejków eterycznych Aroma Oil firmy Etja, ratuje mi nie raz te stany, inhalując drogi oddechowe, podczas wdychania, kąpieli i aplikacją tego cudeńka w przeróżnych miejscach w mieszkaniu :)


11 ml olejku, które otrzymujemy w buteleczce z ciemnego szkła, jest tak wydajne, że starcza na naprawdę długi czas użytkowania, plastikowa nakładka zaś ułatwia aplikację po kropelce. Kartonik, w którym mieszka Aroma Oil, zdobią ziołowe, piękne grafiki, skład i informacje na temat produktu.


Jest to produkt, który według mnie, powinien znaleźć się w każdej domowej, podręcznej apteczce, orzeźwiająco-łagodząca kompozycja, to mieszanka cudownych, naturalnych olejków, jest tu olejek eukaliptusowy, miętowy, herbaciany, sosnowy i lawendowy, które razem tworzą idealną całość prozdrowotną, która rozpościera piękny, ziołowy zapach.    


Jak go wykorzystywać? Jest idealny do aromaterapii, inhalacji dróg oddechowych, już kilka kropel działa cuda, świetny do odprężającej kąpieli (od 5-10 kropelek na wannę), moczenia stópek, ale także do masażu (z olejem bazowym), czy nawet do sauny. Wielka moc, jaka tkwi w tej malutkiej buteleczce, to po prostu olejkowe, domowe must have :) Życzę Wam wspaniałego weekendu, bo właśnie wyszło słońce!


16 komentarzy:

  1. u mnie też wyszło słońce, ale w cieniu nadal jest zimno. lubię takie olejki

    OdpowiedzUsuń
  2. Przymierzam się do zakupu jakiegoś olejku z tej firmy. Myślałam nad sosnowym bo pewnie dobrze by się sprawdził też przy inhalacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejki ereryczne zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię kąpiel w takim olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny!!! gdzie mogę go dostac dzieki za odp. Przy okazji zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejki - moja miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Do moczenia stóp bym go zaaplikowała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten olejek, miałam już chyba z 5 buteleczek. Fantastycznie pomaga na ból głowy oraz w czasie przeziębienia. Cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam olejki. Często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle prezentujesz ciekawe olejki :) Uwielbiamy Twoje zdjęcia za szczegóły gdzie nawet plaster pomarańczy się na nich znajdzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczarowałaś chyba to słońce, jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja niedawno zaczęłam stosować olejki eteryczne, póki co cedrowy i jest super!

    OdpowiedzUsuń