poniedziałek, 15 maja 2017

Ekstrakt ze skrzypu polnego, mielone nasiona lnu z biotyną, połączenie idealne – Skrzypolen Oleofarm dla zdrowych włosów, skóry i paznokci :)

Skrzyp polny znamy wszyscy, jako idealną roślinę w pielęgnacji skóry, włosów i paznokci, a to dlatego, iż zawiera on krzem. Skrzyp zbieram co roku, własnoręcznie na łąkach, lecz chętnie również suplementuję, co skutkuje zdrową skórą, lśniącymi włosami i  mocnymi paznokciami.


Połączenie ekstraktu ze skrzypu polnego z mielonymi nasionami lnu, biotyną, cynkiem oraz aminokwasami siarkowymi l-cysteiną, l-metioniną i tauryną w preparacie Skrzypolen, świetnie sprawdza się u mnie w codziennej dawce dobroci. Opakowanie 72 kapsułki, które bez problemu znajdziecie w aptekach, starcza na długi okres wspomagania, łykam zalecane dwie kapsułki dziennie.


Skrzyp wzbogacają mielone nasiona lnu (Linum usitissimum) uzyskane w procesie odtłuszczenia, wpływają one zbawiennie na włosy, wspomagają ich wzrost, len nawilża, odżywia skórę i włosy, wzmacnia od wewnątrz, a biotyna pomaga utrzymać prawidłowy metabolizm, ma ona ogromne znaczenie dla funkcjonowania całego organizmu, zawiera cząsteczki siarki, dzięki niej włosy, skóra i paznokcie są dłużej młode i zachowują witalność.


Jeśli macie problemy ze skórą, jest ona sucha, problematyczna, bez życia, dotknięta niedoskonałościami, borykacie się z trądzikiem, łuszczycą, musicie zaopatrzyć się w te urocze, zielone kapsułki, u mnie zaobserwowałam zdecydowanie mniej wyprysków, cera jest bardziej stabilna i mniej podatna na ostatnie wahania pogodowe, paznokcie mocniejsze, nie rozdwajają się, włosy zyskały blask na wiosnę. Zdradzę Wam, ze nie faszeruję się zbyt wielką ilością suplementów, ten zaś trafił w moje potrzeby w dziesiątkę, znacie go? Czym wspomagacie swoje włosy, skórę i paznokcie od wewnątrz? :)


28 komentarzy:

  1. Nie znam... kiedyś zdaje się używałam skrzypowitę i bardzo mi służył ten specyfik. Ale przypomniałaś mi o mojej spirulinie z chlorellą - mam takie słabe włosy ostatnio ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzyp to jest moc :) Spirulinkę tez uwielbiam :)

      Usuń
    2. na mnie też dobrze działają - oba :)

      Usuń
  2. na mnie też dobrze działają - oba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie przepadam za suplementami diety, jakoś z nich nie korzystam, nie kupuję i odmawiam współpracy.
    Ten jest dosyć ciekawy, ale jednak nie na tyle aby mnie przekonać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suplement, suplementowi nie równy, trzeba zobaczyć, co ma w składzie, ten jest świetny także polecam :)

      Usuń
  4. Ja biorę multiwitaminę. ten ekstrakt skrzypu mógłby wzmocnić moje kruche paznokcie i zniszczone włosy

    OdpowiedzUsuń
  5. Cenię sobie tą firmę :) Kiedyś stosowałam ten preparat, obecnie się nie suplementuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, Oleofarm jakość pierwsza klasa zawsze :)

      Usuń
  6. Staram się po prostu dbać o zdrową dietę. ;] Poza tym czasami przyjmuję chrom i l-glutaminę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w sumie teraz niczym nie wspomagam, ale lubię pić skrzyp, bo ma działanie przeciwkrwotoczne, a z moimi problemami krzepnięcia jest bardzo pomocny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam robić sobie płukanki ze skrzypu ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam go, ale lubię kupować suplementy tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, nie zawiodłam się nigdy na marce :)

      Usuń
  10. Tych tabletek nie znam. Kiedyś jako tako działała u mnie Belissa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie przepadam za suplementami, ale nie powiem efekty by mi się pewnie spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wstyd się przyznać, ale mimo, że mam kruche paznokcie i suche włosy to nie wspomagam się tabletkami :-( muszę poszukać czegoś w aptece

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zadziałać od wewnątrz i zewnątrz, oleje i Skrzypolen i będzie super :)

      Usuń