czwartek, 11 maja 2017

Rewitalizujacy krem na dzień Vitaline Dermena – Apteczny krem do skóry dojrzałej Molekuła Regen 7 :)

Kosmetyki aptecznej marki Dermena, poznałam dzięki stosowaniu serum do paznokci i świetnego duetu do włosów, Rewitalizujacy krem na dzień Vitaline, również nie zawiódł mnie. 


Moja cera 30+, mieszana w kierunku suchej polubiła krem Vitaline, jest zdrowa, nawilżona i gładka. Kosmetyk otrzymujemy w poręcznej, smukłej, białej buteleczce (50 ml), z praktyczną, białą pompką, typu airless, którą uwielbiam, dzięki niej dozowanie jest zawsze higieniczne i precyzyjne, mamy także pewność, iż produkt zużyjemy do ostatniej kropli. Krem ma estetyczny desing w rubinowych odcieniach, charakterystycznych dla serii, buteleczkę dodatkowo zapakowano w kartonik, na którym widnieją informacje na temat kremu, właściwości i skład kosmetyku, w środku znajdziemy też przydatną ulotkę.   


Krem dedykowany jest do stosowania na dzień, do skóry dojrzałej, z tendencją do przesuszania, czyli idealnie dla mnie, znajdziemy tu opatentowaną przed firmę Molekułę Regen 7, pochodzenia witaminowego, ekstrakt z alg Wakame, który działa silnie przeciwstarzeniowo, ceramidy, kompleks hydronawilżający Aquaxy, pochodzenia roślinnego, cenne NNKT, czy witaminę młodości – witaminę E.


Składniki łącząc się w apteczną całość, działają nawilżająco i odmładzająco, odżywiają, wygładzają skórę, działają przeciwzapalnie i chronią przed działaniem czynników zewnętrznych. Prócz tego, w kremie odnajdziemy filtr przeciwsłoneczny, idealny na zbliżające się mam nadzieję już bardziej słoneczne dni. Ja stosuję go codziennie rano i w ciągu dnia, wedle potrzeby, idealnie sprawdza się u mnie pod makijaż, ma treściwą, kremową lecz nadal bardzo delikatną konsystencję w białym kolorze, ładnie rozprowadza się po skórze, wchłania i nawilża moją cerę, która po aplikacji jest dobrze napięta i odżywiona.   


Krem przyjemnie pachnie, jest to zapach kremowy, higieniczny i delikatny, na pewno przypadnie do gustu każdemu. Kosmetyki Dermeny w tym i tenże kremik widuję często w sieciach aptek, które serwują ciekawe promocje, także zdecydowanie warto na niego zapolować, ja mam ochotę poznać także inne kosmetyki z tej i innych linii :) 


18 komentarzy:

  1. Nie znam tego kremu, ale wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam Dermenę ale tylko szampony, ten krem bardzo mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam szampon, świetny był :) Kremik również :)

      Usuń
  3. W wielu aptekach ją na pewno spotkasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To byłby dobry prezent dla naszej mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O tez mam ochotę go poznać!

    OdpowiedzUsuń
  6. a cóż to za cudeńka u Ciebie? kompletnie ich nie znam, ale krem przydałby mi się, bo już mi stuknęło 30+ :P

    OdpowiedzUsuń
  7. opakowanie bardzo zachęca do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktyczna i bardzo wygodna jest buteleczka airless, kremik świetnie się wydobywa :)

      Usuń
  8. O pierwszy raz czytam o tej marce, muszę się jej przyjrzeć jak będę kiedyś a aptece. Zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenka polecam tez kosmetyki do włosów tej marki :)

      Usuń
  9. Dla mnie może już za słaby, bo mam o wiele więcej niż 30 +ale córce chętnie polecę.

    OdpowiedzUsuń