piątek, 19 maja 2017

Świetny duet do paznokci – Herome Protective Top Coat oraz Caring Remover bezacetonowy zmywacz – Paznokcie pod kontrolą :)


Wiele z nas, pomimo ogromnego boomu na lakiery hybrydowe, nadal z przyjemnością używa tradycyjnych metod zdobienia paznokci, w tejże grupie jestem i ja, uwielbiam często zmieniać kolory na paznokciach, lubię zaś, gdy manicure jest trwały i raduje oko dbałością, blaskiem i dobrze wypielęgnowanymi dłońmi. 


Duet marki Herome, facebook, specjalizującej się w wysokiej jakości kosmetykach do paznokci, pojawił się u mnie po raz pierwszy i jest to fantastyczny debiut, oba bowiem produkty w postaci Herome Protective Top Coat oraz bezacetonowego zmywacza Caring Remover, sprawdzają się idealnie, dostępne są w drogerii Bodyland,
 gdzie kusi bogaty asortyment i mnóstwo kosmetycznych cudów!


Preparat Herome Protective Top Coat, nakładam zarówno pod lakier, jak i na lakier, świetnie chroni paznokieć przed lakierowymi przebarwieniami, zewnętrznymi czynnikami, ale także przedłuża żywotność, trwałość lakieru i koloru. Idealny, długi, czarny pędzelek, łatwo i równomiernie aplikuje kosmetyk na płytkę, jest bardzo poręczny, łatwo i szybko się nim pracuje. Szklane, smukłe opakowanie (10 ml) jest praktyczne (zawsze wiemy ile kosmetyku nam pozostało) i jednocześnie urocze, świetnie wykonane, końcówka granatowego, charakterystycznego dla marki aplikatora zakończona jest skosem, który możemy wykorzystać do odsuwania skórek. 


Bardzo przypadło mi tez do gustu logo marki, które odnajdziemy także na granatowym kartoniku, pełnym informacji o preparacie, jego właściwościach, firmie i składzie kosmetyku. Top Coat, daje na paznokciu twardą, bezpieczną warstwę ochronną, dodatkowo pazurki błyszczą i wyglądają zdrowo, także polecam go tez dziewczyną, które na co dzień nie nakładają kolorowych lakierów.


Zmywacz do paznokci, to kosmetyk, który używa każda z nas, która lubi zdobić swoje paznokcie przeróżnymi lakierami, to produkt, który zmywając lakier z naszych paznokci, dodatkowo może je pielęgnować. Zmywacz Herome Caring Remover, nie wysusza płytki moich paznokci i ich okolic, nie zawiera acetonu, jest delikatny i nadaje się także do paznokci sztucznych. 


Znajduje się w praktycznej butelce (120 ml) w typowych dla marki granatowych odcieniach, dzięki nakładce aplikujemy go na płatek zawsze tyle, ile chcemy. Opakowanie przybliża nam informacje o kosmetyku, firmie i składzie zmywacza. Zmywacz jest bardzo wydajny, wystarczy mała ilość, by dokładnie zmyć warstwy lakieru i zdobień, świetnie usuwa kolorowe lakiery tradycyjne, żelowe, ale także te z drobinkami, czy piaskowe. Oczyszcza on doskonale paznokcie, nie niszczy ich i dodatkowo ma przyjemny dla nosa, higieniczny zapach. Jest to jeden z lepszym zmywaczy, jakie miałam.


Znacie kosmetyki Herome? Macie ulubiony top-coat i zmywacz do paznokci? Dziś piątek, zatem słonecznego weekendu! :)

38 komentarzy:

  1. Mają naprawdę bardzo fajne i niektóre produktu godne polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba przyznać, że duecik bardzo kuszący :) Nie kojarzę, żebym miała coś z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Kochana zatem, oba kuszące i świetne :)

      Usuń
  3. Uwielbiam ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest zestaw dla nas :) Nie malujemy paznokci więc taka bezbarwna, ochronna warstwa by nam sie przydała. Dodatkowo zapach standardowego zmywacza jest dla nas nie do przejścia a ten mógłby miło nas zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Top coat jest idealny, pędzelek super i ochrona właśnie :) Zmywacz pachnie bardzo ładnie, zatem coś dla Was :)

      Usuń
  5. Ten preparat by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na moich paznokciach spisują się dobrze jedynie hybrydy, zwykłe lakiery to porażka :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal przedhybrydowa, także tradycyjne lakiery używam :)

      Usuń
  7. Znam Herome, fajne mają produkty;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tej serii wypróbuję i przy okazji zapraszam Cię do siebie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. z Herome pochodzi moja ukochana odżywka do bardzo zniszczonych paznokci"po tipsach"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tez odżywkę Herome, niebawem będzie na blogu :)

      Usuń
  10. a mnie jakoś ta firma nie przekonuje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne kosmetyki do pazurków, jakość pierwsza klasa, polecam Kochana :)

      Usuń
  11. Gdzieś już się spotkałam z tą firmą, ale niczego nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałem odżywkę dawała radę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie spotkałam się jeszcze z ich produktami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz troszkę już o nich wiesz i polecam :)

      Usuń
  14. Ja teraz używam hybrydy więc inne produkty do paznokci poszły w kąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie hybrydy nadal nie zapoznane, ale lubię tradycyjny manicure :)

      Usuń
  15. O produktach Herome słyszałam, konkretnie o odżywce do zniszczonych paznokci, o tej dwójce, o której piszesz czytam po raz pierwszy :) Natomiast jeśli chodzi o paznokcie, to weszłam w hybrydy Semilac i tylko tych używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila mam tę odżywkę i niedługo napiszę i wychwalać będę :D

      Usuń
  16. Przydałby mi się ten duet, często przemalowywuję paznokcie :) Nie używam hybryd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak, jak ja :) Często zmieniam kolory i także często zatem zmywam i przemalowuję :)

      Usuń