poniedziałek, 29 maja 2017

Nowości Nourish, które u mnie zawitały - Zapowiedź recenzji - Certyfikowany i ekologiczny kwartet kosmetyków :)

Ekologiczne, certyfikowane kosmetyki Nourish, po raz kolejny królują w mojej pielęgnacji. Dziś zapowiedź recenzji czterech kosmetyków tej brytyjskiej marki, dwa genialne kremy, emulsja i serum, które, jako pierwsze poszło w ruch, pojawią się na blogu. Nourish, to marka stworzona przez dr Pauline Hili, formuły swych kosmetyków oparła na roślinnych, naturalnych składnikach z upraw ekologicznych, są to certyfikowane (restrykcyjny certyfikat Soil Association i bardzo ceniony przez mnie certyfikat Leaping Bunny) kosmetyki najwyższej jakości. 
 
 
Nie znajdziemy tu sztucznych substancji zapachowych, barwników, silikonów, parabenów, komponentów odzwierzęcych (są to kosmetyki wegańskie), to produkty cruelty free, powstałe w zgodzie z naturą, zwierzętami i człowiekiem, które zdobyły także wiele nagród branżowych.
Cała gama kosmetyków Nourish dostępna jest na Costasy, a produkty, które pojawią się u mnie niebawem, to:






38 komentarzy:

  1. Chętnie poznam kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Lily Lolo ma swoje kosmetyki, od niedawna również pielęgnacyjne, ale Nourish, to samodzielna marka, również jak LL, dostępna na Costasy :)

      Usuń
  3. To się dzisiaj zgrałyśmy idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że można kupić miniwersje do wypróbowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wielki plus, Costasy dba o klienta, jak zawsze :)

      Usuń
  5. Uuuu coś nowego :) Wyglądają bardzo profesjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, chętnie przeczytam coś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum już niedługo, bo jakiś czas już używam :*

      Usuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tych produktach, daj znać jak się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiały się już u mnie, zawsze mnie rozkochując :)

      Usuń
  8. O, szatę graficzną mają piękną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudowne perełki, najbardziej ciekawi mnie odżywcza emulsja oczyszczająca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam poprzednio tę 3d, wspaniała, ta równie pięknie się zapowiada :)

      Usuń
  10. Zupełnie nie znam tej firmy :) ale zapowiada się ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ekskluzywne produkty, muszę poszperać na stronie, przyjemnych testów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne, ekskluzywne i składy na 6stkę <3

      Usuń
  12. Najbardziej ciekawi mnie serum arganowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze styczności z tą marką :) Miłego testowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdza się u mnie doskonale, zawsze mnie zachwycają te kosmetyki :)

      Usuń
  14. Marki nie znam, zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria jarmużowa boska, używam serum arganowego, także niedługo recenzja będzie u mnie :*

      Usuń
  15. Nie znam produktow, ale ze względu na fakt, iz mają certyfikat i sa ekologiczne to zaciekawiły mnie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i to są najlepsze powody, by ich spróbować :)

      Usuń
  16. wstyd się przyznać, ale nie pamiętam, bym miała coś z Nourish;) Trzeba nadrobić te zaległości... Jestem ciekawa Twoich opiniii o tych cudach:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brytyjska marka z klasą, natura i certyfikaty, ach och, jak dla mnie <3 :*

      Usuń