wtorek, 30 maja 2017

Zdrowe, mocne paznokcie wiosną – Odżywka Herome Nail Hardener Sensitive - Utwardzacz do paznokci :)

Chyba każdy z nas marzy, by zawsze mieć zdrowe i mocne paznokcie, wraz z zadbanymi dłońmi, stanowią bowiem naszą swoistą wizytówkę, zdobią, będąc jednocześnie oznaką dobrej pielęgnacji. Ja uwielbiam często zmieniać kolory na paznokciach, lubię, gdy manicure raduje oko, a paznokcie są mocne i zdrowie, dbam zatem o nie także za pomocą odżywek.


Odżywka Herome Nail Hardener Sensitive, łagodny utwardzacz, facebook, to trzeci kosmetyki tej marki u mnie, firma specjalizuje się w wysokiej jakości produktach do paznokci, które sprawdzają się u mnie świetnie, dostępne są w drogerii Bodyland, także ruszajcie na zakupy.


Odżywkę-utwardzacz do paznokci, nakładam jedną warstwą, równo na całą płytkę paznokcia, kolejnego dnia, aplikuję jej drugą warstwę, trzeciego zaś dnia, należy zmyć preparat i znów, przez kolejne 3 tygodnie, powtarzać te czynności. Kuracja daje dobre efekty, gdy troszkę poddamy się tej sumienności, zabieg jest szybki i niezwykle przyjemny, bowiem idealny i poręczny pędzelek (zakończony nakrętką, którą możemy wykorzystać do odsuwania skórek), znajdujący się w szklanej butelce, zawierającej 10 ml kosmetyku, wygodnie i sprytnie aplikuje odżywkę na paznokcie. Uroczą buteleczkę, zapakowano dodatkowo w estetyczny kartonik granatowych odcieniach, charakterystycznych dla marki, w środku znajdziemy także pomocną ulotkę, opakowanie pełne jest informacji o preparacie, jego właściwościach, firmie i składzie kosmetyku (odżywka nie zawiera formaldehydu).


Kurację odżywką zdecydowanie polecam tym, których paznokcie potrzebują szybkiej odbudowy, są słabe, łamliwe i skłonne do rozdwajania, to preparat, który da paznokciom nowe życie. Pamiętajcie, iż przed nałożeniem odżywki, paznokcie muszą być czyste i suche, wówczas zadziała ona jak należy, kosmetyk szybko schnie, przy czym przyjemnie pachnie i dodaje blasku paznokciom. Po zakończeniu 21-dniowej kuracji, odżywkę można stosować 1-2 razy w tygodniu, moje pazurki od razu odczuły jej efekty, wyglądają zdrowo, nie łamią się, a płytka jest mocna i chroniona przez kosmetyk, słowem odżywkę Herome, moje paznokcie pokochały z wzajemnością, a Wy macie swoje ulubione kosmetyki do pielęgnacji paznokci? :)
 
 

26 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuję tę odżywkę :) Obecnie mam KillyS i nawet jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywek rzadko używam, szybciej olejków na skórki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja olejuję paznokcie i odzywkami pielęgnuję tez :)

      Usuń
  3. Ale skusiłaś mnie, zwłaszcza, że pierwsze widzę taki produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używała tej słynnej z Eveline 8w1 ale muszę tą wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, na bank się polubicie, tę 8w1 też miałam :)

      Usuń
  5. jestem wielką fanką odżywki Herome po tipsach, do paznokci bardzo zniszczonych, robi cuda

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam jej, chociaż brzmi wyjątkowo fajnie. U mnie jednak na pazurki najlepszy efekty dają suplementy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę genialnie i szybko działa, mam ją teraz na paznokciach zresztą :) Suplementy tez łykam, ze skrzypem :)

      Usuń
  7. Mnie nadal ta firma nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś się poznać z odżywką, zresztą zmywacz i top-coat tez super są :)

      Usuń
  8. Co opinia to inna, co kolejna to skrajnie inna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się naprawdę super sprawdza, każde pazurki inne :)

      Usuń
  9. Po opisie śmiem twierdzić, że byłabym zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) Bardzo dobry kosmetyk, pazurki zadowolone :)

      Usuń
  10. Raczej nie potrzebujemy go ale te malinki mocno przyciągnęły naszą uwagę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ich towarzystwie, odzywka się ładnie fotografowała :)

      Usuń
  11. ta odżywka przydałaby mi się w regeneracji paznokci po hybrydach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zdecydowanie, jest delikatna, ale działa świetnie :)

      Usuń
  12. Miałam i byłam zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń