piątek, 20 lipca 2018

Biotaniqe – Dermoskin Expert - Dwa, genialne kremy na lato! Polskie, świetne kosmetyki – Nawilżający krem/żel Anti-Pollution oraz Kojący krem Inteligentne Bio nawilżenie

Wygląda na to, że lato nareszcie zacznie nas rozpieszczać, słońce piękne dziś. Zapraszam Was do poznania dwóch, genialnych kremów, które ukochała moja skóra!


Nawilżający krem, żel anti-pollution oraz kojący krem inteligentne bio nawilżenie, polskiej marki Biotaniqe, szybko dołączyły do moich kremowych ulubieńców. Marka debiutowała u mnie oczyszczającym żelem micelarnym Vit C kontrola wieku, po nim nabrałam ochoty na inne kosmetyki Biotaniqe, które możecie kupić w każdym Rossmanie. Marka opiera swe formuły i składy kosmetyków na najnowszej technologii i badaniach, jest tu zawsze mnóstwo składników aktywnych, cennych dla skóry, bardzo się polubiłam z tymi produktami. Kremy są wspaniałymi kosmetykami, świetnej jakości, bez parabenów, zawierają ciekawe, naturalne komponenty, które łączą się z nowoczesną technologią w walce o zdrową skórę. Oba kremy, otrzymujemy w solidnych, przepięknych słoiczkach (50 ml) z białą nakrętką, słoiczki dodatkowo zapakowano w kartoniki w odcieniach odpowiednich do serii, na których widnieją przyjemne dla oka grafiki oraz informacje na temat kremu, właściwości i skład kosmetyku. Tu doceniam dbałość także o wizualny charakter kosmetyków, kremy zdobią moją łazienkę i naprawdę uroczo się prezentują.


Moja cera 30+, mieszana w kierunku suchej, czasem kapryśna, szczerze ukochała oba te kremy, jest w świetnym stanie, nawilżona i gładka, nie pojawiają się niespodzianki w postaci wyprysków, czy innych niedoskonałości. Oba kremowe cudeńka, dedykowane są do stosowania zarówno na dzień, jak i na noc, genialnie nadają się pod makijaż, w moim wypadku makijaż mineralny i jako baza pod tradycyjne podkłady w płynie. Używałam także jakiś czas podkładu w sztyfcie, z nim także ładnie kremy współpracowały. Mają bajeczną, bardzo delikatną i lekką konsystencję, pięknie rozprowadzają się po skórze i szybko wchłaniają, pozostawiając skórę nawilżoną i wyraźnie odżywioną. Pachną również wspaniale, to świeża, morsko-kwiatowa woń z jakby owocową nutą.  


Nawilżający krem/żel z serii Anti-Pollution Age control 30+ , jest nieco bardziej żelowy, lżejszy, ma on za zadanie opóźniać oznaki starzenia, ale także chronić skórę przed zanieczyszczeniami, smogiem, dymem papierosowym, czy metalami ciężkimi, zatem jeśli jesteście jak ja mieszkankami dużego miasta, to jest to kosmetyk dla Was. Ładnie nawilża i ujędrnia skórę, jest niczym Bio-tarcza ochronna. Zawiera on glicerynę, algi, wyciąg z zielonej herbaty, czy kojącą alantoinę. Dla mnie to drogeryjny kremowy hit. Kojący krem inteligentne bio nawilżenie, zawiera ekstrakt z lukrecji, japońską wiśnię, jest tu także, typowa dla Biotaniqe, woda probiotyczna pro.aQua. Kremik ładnie koi skórę, świetny będzie do cery wrażliwej. Stosuję go codziennie rano i w ciągu dnia, wedle potrzeby, jest wydajny, a obcowanie z nim jest prawdziwą przyjemnością. Oba kremy, są to według mnie, obecnie jedne z najlepszych kosmetyków, dostępnych w drogerii na wyciągnięcie ręki, także jeśli jeszcze ich nie znacie, wypróbujcie je koniecznie jeszcze tego lata! :)




40 komentarzy:

  1. U mnie pada ;) a kosmetyków nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O patrz, a u mnie słonko mega :) Zapowiadają ładną pogodę weekendowo, a kremiki polecam, oba wspaniałe :)

      Usuń
  2. Lovely))
    How are you spending your weekend?
    https://www.melodyjacob.com/2018/07/top-searches-for-summer-seasonal-seo.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze kremik nie dla mnie mimo, ze nie patrze na 30+ i tego typu oznaczneia bo kazda twarz jest inna. Jednak mysle, ze za 3-4 lata czemu nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działać przeciwstarzeniowo trzeba już po 21 roku życia, polecam zatem ten kojący :)

      Usuń
  4. Z tą firmą osobiście jeszcze nie miałam kontaktu - kremy jednak wyglądają niezwykle kusząco!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbowałabym oba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Boski jest! Naprawdę świetny, na pewno skuszę się na niego ponownie :)

      Usuń
  7. Lubię tę markę. Pewnie po wykończeniu zapasów znowu po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię nowe dla mnie marki kosmetyczne testować, więc czemu nie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co widzę ostatnio polecana marka :) Kremiki by się spisały u mnie zapewne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś umknęły mi w Rossmanie:) własnie kończy mi sie mój krem i szukam następcy, sprawdzę może mają u mnie testery:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy, nigdy nie miałam kosmetyków od nich, ale kremy wyglądają zachęcająco i chętnie wypróbuję :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spodziewałam się, że okażą się takie fajne i szczerze mówiąc nie wiem, który podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. KRemo żele mają swoje 5 minut :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tej marki miałam tylko żel do mycia twarzy węglowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z linii węglowej polecam peeling-maskę, wspaniałość :)

      Usuń
  15. widzialam je kilka razy ale nigdy nie kupilam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam kilka produktów tej firmy, ale akurat nie kremiki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo dobrego czytałam na temat tej marki. Może dam jej kiedyś szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Do mnie już same kolory opakowań bardzo przemówiły, a jeśli zawartość jest godna uwagi, to muszę się nimi zainteresować.

    OdpowiedzUsuń