poniedziałek, 2 lipca 2018

Czarna pasta do zębów z węglem drzewnym i Teavigo – Ecodenta Biok Laboratorija – Wegańska czarna pasta bez fluoru

Słynna czarna pasta do zębów, gościła już w mojej łazience kilka razy, postanowiłam więc więcej Wam o niej napisać.


Pasta intrygowała mnie długo, gdy kupiłam ją pierwszy raz, wszyscy domownicy zachwycili się nią, tak samo, jak ja. Niekonwencjonalny i innowacyjny jest tu nie tylko czarny kolor pasty, ale także jej skład, pasta zawiera oczyszczający węgiel drzewny oraz substancję czynną z zielonej herbaty, jest tu tez olejek miętowy, który nadaje charakterystycznego smaku i odświeżenia jamy ustnej. Składniki są pochodzenia ekologicznego. Pasta, którą kupicie obecnie w promocji na Skarby Rosji, ma właściwości wybielające, naprawdę super odświeża i ładnie oczyszcza zęby.


Czarna pasta Ecodenta, to kosmetyk spod skrzydeł marki BIOK Laboratorija, istniejącej już od 1988 roku, marka Ecodenta, ma w asortymencie także inne, ciekawe produkty do higieny jamy ustnej, których jestem bardzo ciekawa. W paście nie ma SLSów, silikonów, olejów mineralnych, PEGów, parabenów, czy sztucznych barwników, a składniki w niej zawarte certyfikowane są przez Ecocert, do tego jest to kosmetyk wegański, posiadający certyfikat Vegan, co oznacza, iż nie jest ona testowana na zwierzętach, nie zawiera też składników pochodzenia zwierzęcego. Pasta sprawdza się naprawdę znakomicie, genialnie oczyszcza, pielęgnuje zęby, działa przeciwbakteryjne i pozostawia świetne uczucie czystości i świeżości, znacie ją? :)


19 komentarzy:

  1. Pasty Ecodenta znam tylko z blogów ale zamierzam je przetestować, nie tylko tą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta czarna jest mega świetna, jestem jej wierna :)

      Usuń
  2. Ja również chętnie wypróbuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarnej pasty jeszcze nie miałam - jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, myłam nią ostatnio zęby! Byłam przekonana, że zbyt delikatnie będzie myła i zaraz poprawie zwykłą Colgate, ale się bardzo myliłam :) Jest super i fajnie, że jest na polskim rynku, bo już zaplanowałam jej zakup :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie! Dla mnie, to hit do zębów :) U mnie tez super się sprawdza :)

      Usuń
  5. Haha ale dobre. Pierwsze słyszę, o maseczce slyszalam bylam blada ha i nawet nakladalam na twarz, teraz jestem ciekawa tej pasty. Hihi. Córka byłaby podejrzewam zacheycona. Hihi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córka na pewno będzie się świetnie bawiła dodatkowo przy myciu z tą czarną pastą :)

      Usuń
  6. Zawsze nas ciekawiła czarna pasta :D Kiedyś się skusimy, teraz mamy jakąś naturalną z kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musicie spróbować, ja ją uwielbiam, ciekawa jestem tej z kokosem :)

      Usuń
  7. Mam jai jej nienawidze. Strasznie palą mnie po niej dziasla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją uwielbiam i moja rodzinka także, może masz jakieś uczulenie?

      Usuń
  8. Chciałabym ją poznać :). Trochę nietypowy, ale widzę, że fajny i skuteczny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I na pewno uroczo wyglądasz usmiechając się w trakcie mycia zębów :DDDDD

    OdpowiedzUsuń