sobota, 14 lipca 2018

Płyn Micelarny 3 w 1 Novaclear do oczyszczania twarzy i demakijażu w mini wersji na wyjazd – Micellar water

 Mini wersje kosmetyków codziennego użytku, to świetny wariant na wakacyjne, urlopowe wyjazdy, dziś u mnie ciekawy płyn micelarny do oczyszczania twarzy i demakijażu.


Płyn micelarny, pełni u mnie funkcję oczyszczania twarzy z makijażu, ale także z wszelakich zanieczyszczeń. Micelek świetnej, aptecznej marki Novaclear, która debiutuje w mojej kosmetyczce właśnie tymże kosmetykiem, można zakupić w aptekach oczywiście, ale także na Diagnosis, gdzie znalazłam jego większą wersję, mieszczącą 200 ml płynu. Moja, mała wersja urlopowa, mieszka zaś w poręcznej, przezroczystej buteleczce 100 ml z praktyczną nakrętką typu klik, płyn na płatek kosmetyczny wydobywa się bez problemu, przy czym mamy kontrolę nad ilością, jaką chcemy jednorazowo zaaplikować. Na opakowaniu odnajdziemy informacje o produkcie, skład i ikonę samolotu, sugerującą wersję mini kosmetyku. Jest to produkt o ph 5,5, bezpieczny, polecany również do skóry wrażliwej, ja mam cerę mieszaną w kierunku suchej, przy której sprawdza się znakomicie. W składzie widnieje łagodzący i kojący ekstrakt z liści aloesu, roślinna gliceryna, ekstrakty z drzewa tara, oligosacharydy, olej rycynowy i kompleks hydromanil. 


Micelek zawiera delikatne składniki myjące, które ładnie oczyszczają moją skórę, zmywają makijaż, przy czym nie wysuszają, nie podrażniają i nie ściągają skóry. Kosmetyk przyjemnie pachnie, jest to ledwo wyczuwalna, bardzo delikatna, higieniczna woń. Ma on wodną, bezbarwną formułę, skóra zawsze po jego zastosowaniu jest czysta i gotowa na przyjęcie serum i kremu. Sprawdził się znakomicie, jestem ciekawa, czy i Wy go znacie? Macie swoje ulubione płyny micelarne? :)


29 komentarzy:

  1. Lubię testować nowości kosmetyczne, więc będę miała na uwadze ten produkt. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez, dlatego u mnie nowe marki ciekawe :) Polecam go Twojej uwadze :)

      Usuń
  2. Miałam ten płyn w wersji pełnowymiarowej, był całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno też kiedyś się skuszę na dużą buteleczkę :)

      Usuń
  3. nie znam ale bardzo lubie plyny micelarne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu. Jeszcze ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. może jak mi się zapasy skończą to po niego sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. its actually nice
    A lot of lovely photos.
    Enjoy your weekend dear.
    New post:
    https://www.melodyjacob.com/2018/07/street-snap-illustration-by-jian-jian.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam z tej firmy krem do twarzy z którego byłam zadowolona.
    Lubie płyny micelarne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam chyba wcześniej o tym płynie :) Mój ulubiony płyn micelarny, z którym się nie rozstaje od kilku miesięcy to Bielenda Nawilżający Płyn micelarny 3w1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go i tez miło wspominam, ten polecam także :)

      Usuń
  9. Najbardziej lubię Bielenda Expert Czystej Skóry kojący płyn micelarny w wersji różowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda mini produkty i saszetki to coś w sam raz na wyjazdy

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama go właśnie używam - również zabrałam na urlop, a teraz wykańczam ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałyśmy już kilka razy go na blogach ale jeszcze nie miałyśmy okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń