poniedziałek, 21 stycznia 2019

Zimowe, szybkie i wygodne porządki w kuchni, łazience, czyste meble - Chusteczki nawilżane Luba Clean Project uniwersalne oraz do mebli!

Zimą, warto zrobić w domu małe sprzątanie, segregację przy początku roku. Zarówno kuchnia, jak i łazienka wymagają tego zresztą codziennie, zobaczcie, jak nawilżane chusteczki mi w tym pomagają. Chusteczki Luba, na stałe już goszczą w moim domu, to świetne produkty, którym po prostu ufam i wykorzystuję je na wielu płaszczyznach. Zakupić je możecie w wielu aptekach i sklepach internetowo, stacjonarnie w drogeriach, marketach, czy nawet stacjach benzynowych. 


Luba - Clean Project – Nawilżane ściereczki do mebli do powierzchni drewnianych – Formuła silky gloss
Ściereczki te przydatne są w moim mieszkaniu, mam bowiem wiele mebli drewnianych, przy sprzątaniu których są idealne. Szybko i bezproblemowo czyszczę nimi stoły, krzesła, szafki, półki drewniane. Doskonale czyszczą drewnianą powierzchnię, chronią ją, zawierają bowiem emulsję, która tworzy delikatnie błyszczącą powłoczkę. Nie ma szans za zabrudzenia, nie straszny jest tez im kurz i wszelkie osady. Ściereczki są idealnej do dłoni wielkości i mamy ich w opakowaniu aż 80 sztuk. Mieszkają w poręcznym, białym opakowaniu z świetnymi, typowymi dla marki grafikami, po ich użyciu zawsze szczelnie zamykam opakowanie, by zapobiec ich wysuszeniu. Są delikatne i bezpieczne, przetestowane dermatologicznie, pachną przyjemnie i świeżo. Jeśli macie w domu meble drewniane, te chusteczki, to najlepszy i najszybszy sposób, by utrzymywać je w dobrej czystości, ale polecam je także do mebli innego rodzaju, są to delikatne chusteczki, które doskonale sprawdzą się też przy codziennym sprzątaniu biurka, czy blatów, ja używam go tez do futryny, myślę, ze świetnie spełnią swą rolę też przy drewnianych panelach, gdy coś upadnie nam na ziemię. Chusteczki są można użyć w wielu zakątkach domu, polecam je bardzo.


Luba - Clean Project – Nawilżane ściereczki – Uniwersalne
To najbardziej wszechstronne chusteczki nawilżane, jakie kiedykolwiek miałam, w zasadzie niezbędne w każdym domu. Idealne do gładkich powierzchni wszelkiego typu, ideał do sprzątania codziennego w kuchni i w łazience. Nie ważne jakie zabrudzenie, chusteczki zawsze sprawdzają się u mnie, począwszy od kuchennych blatów, stołu, czy też krzeseł z tworzywa sztucznego. Są nasączone płynem czyszczącym, świetnie pachną, idealnie usuwają nie tylko kurze, plamy, płynne osady, u mnie czyszczą lodówkę, sprzęt do gotowania na parze, czajnik, czy kafelki przy miejscu, gdzie najczęściej przygotowujemy jedzenie. Są totalnie niezastąpione i wygodne w użyciu, dosłownie trzeba je mieć zawsze pod ręka, gdy kapnie nam ketchup, czy gdy wyleje nam się kawa, tudzież kot przewróci mi otwarty już jogurt. W łazience pięknie czyszczą półkę przy lustrze, ale też półeczki z kosmetykami, koszyczki, można z powiedzeniem przetrzeć nimi pralkę, toaletę, czy też inne sprzęty używane w łazience. Polecam je, bowiem są naprawdę praktyczne i przydatne w wielu sytuacjach.


43 komentarze:

  1. poszukam ich stacjonarnie, uwielbiam takie chusteczki, często ich używam. po przetarciu po prostu wyrzucam, to bardzo wygodne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Są super, mają tak wiele zastosowań :)

      Usuń
  2. Uwielbiam czystość także co jak co, ale takie chusteczki przydałyby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Często sięgam po takie chusteczki przy sprzątaniu. Chętnie się rozejrzę za tymi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze takie chusteczki mam, ale najczęściej kupuję w biedronce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznaj i te, najlepsze według mnie na rynku obecnie :)

      Usuń
  5. Takie chusteczki są bardzo pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie szybkie i proste rozwiązania, kiedy trzeba posprzątać 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich jeszcze nie miałam, a widzę, że warto się na nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie tego typu chusteczki zawsze muszą być, używam ich do wielu rzeczy, ale tych jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego typu chusteczki to no.1 - idealne do szybkiego przetarcia blatu w kuchni, kuchenki czy chociażby półki z książkami z kurzu.
    Tej konkretnej marki nie znam - proszę daj znać jak z zapachem? Mocno intensywny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, są idealne do wszystkiego :) Obie wersje mają bardzo delikatny, świeży zapach, nie jest intensywny :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię takie ścierki :D Są świetne

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tego typu chusteczki! Bardzo ułatwiają życie, ale tych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poszukać Clean Project, szukaj tych świetnych opakowań ;D

      Usuń
  12. w myśl nurtu ZW podczas porządków wystarcza mi woda, soda, ocet i spirytus. Szkoda środowiska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się żyć wedle zw, marka ma nawet rozpuszczalne chusteczki, nie używam ich jednorazowo, soda, ocet i spirytus u mnie tez zdają egzamin :)

      Usuń
  13. Fajna sprawa takie sciereczki , przydalay by sie i mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna, szybka i praktyczna :) Koniecznie ich poszukaj :)

      Usuń
  14. Tych chusteczek akurat nie znam, ale ogólnie takie produkty sa w moim domu niezastąpione. Bardo wygodnie wyciera mi się chusteczkami do mebli kurze, ogarnia plamy w kuchni, sprząta w łazience czy przeciera auto w środku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie, w przeróżnych sytuacjach są przydatne :)

      Usuń
  15. Podobne chusteczki kupuję w Biedronce. Nie są najbardziej ekologicznym rozwiązaniem, ale za to są niezastąpione do szybkiego przetarcia łazienki czy własnie mebli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tych z Biedry, a te mi si.ę bardzo spodobały :)

      Usuń
  16. Przyznam szczerze, że rzadko używam chusteczek do sprzątania domu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze mam w domu tego typu chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie kupię takie chusteczki, na pewno mi się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń