czwartek, 31 stycznia 2019

Anka i piekło szczęścia - Nina Majewska-Brown - Wydawnictwo Edipresse Książki – Co jest naprawdę ważne?

Wydawnictwo Edipresse Książki, zaskakuje mnie mnogością ciekawych nowości książkowych, pośród których, znalazła się powieść, o której u mnie więcej dziś.

Anka i piekło szczęścia - Nina Majewska-Brown
Premiera: 16 stycznia 2019
Cykl: Anka - Tom 3
Wydawnictwo: Edipresse Książki
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 320


Książka Anka i piekło szczęścia, której autorką jest Nina Majewska-Brown, to trzecia już odsłona cyklu Anka. Zdradzę Wam, iż nie miałam okazji poznać wcześniejszych, dwóch tomów serii, a mimo to skusiłam się wkroczyć w świat książkowej Anki, mojej imienniczki. Powieść jest świetnie wydana, zwróci Waszą uwagę piękną okładką z urodziwą dziewczyną, nie przeoczcie tejże serii w księgarniach, jest to bowiem idealna lektura na zimowe wieczorki. Jest to także moje pierwsze spotkanie z autorką, Nina Majewska-Brown zaś, ma już na swym koncie sporo powieści, jest to nie tylko cykl Anka, ale też powieści z serii Nina Braun, Grzech, czy Mąż na niby. Powieść Anka i piekło szczęścia, z powodzeniem i wielką przyjemnością przeczytałam nie znając poprzedzających tomów, to wciągająca historia kobiety, w której każda z nas odnajdzie jakąś cząstkę siebie.


Anka, jak każda kobieta, marzy o miłości i dobrym życiu, obecnie zdradza męża, będąc w sekretnym związku z niebezpiecznie namolnym Arturem, który szantażuje ją, nachodzi i wykorzystuje finansowo. Kobieta przeżywa życiowy zawód, w pracy też nie jest idealnie, nie wie, w jakiż to sposób znalazła się w takim, a nie innym położeniu, do którego przecież sama, swymi decyzjami doprowadziła. Przed nią zaś decyzje i nowe wyzwania, jak Anna odnajdzie się w tej sytuacji? W kryzysowym momencie, trzeba stawić czoło własnemu ja i konsekwencji własnych słów oraz poczynań. Najchętniej opowiedziałabym o tym Maciejowi, bo wiem, że zrobiłby wszystko, żeby mnie obronić. Tylko jak mam mu zakomunikować o swoim romansie i wytłumaczyć, ze to nic nie znaczyło? Czy łatwo jest zatem powiedzieć prawdę i wyznać krzywdy, by naprawić swą przyjaźń i miłość do męża Macieja, scalić znów rodzinę? Są to trudne sytuacje, które spotykają w życiu wielu ludzi. Powieść napisana jest przystępnym językiem, szybko wciąga i czyta się ją bardzo płynnie, całość dynamizują liczne, żywe dialogi. Życie tytułowej Anny, to sporo zawirowań, w których, to my, jako czytelnicy tkwimy razem z nią, czując wzloty i upadki, od książki nie jest łatwo się oderwać. Z pewnością miłośnicy dobrej literatury obyczajowej, będą zachwyceni tą powieścią, ja oczywiście bardzo ciepło polecam. 

 

20 komentarzy:

  1. Przyznam, że jestem bardzo ciekawa tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, nie jest to typowa obyczajowa powieść o miłości :)

      Usuń
  2. Mam jeszcze do nadrobienia poprzednie części, ale ta seria mnie ciekawi. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, ale można z powodzeniem ją przeczytać bez ich znajomości :)

      Usuń
  3. Coś dla mnie, ale muszę nadrobić całą serię 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę serię dopiero w planach, nie raz ją miałam w ręce w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo rzadko sięgam po tego typu książki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sobie urozmaicać, także mimo wszystko polecam :*

      Usuń
  6. Czytałam dwie poprzednie części, ostatnio sięgnęłam po trzecią. Wszystkie są świetne, nawet jak poruszają trudne tematy:)

    OdpowiedzUsuń