wtorek, 15 stycznia 2019

Debiut nowej marki u mnie! Profesjonalna pielęgnacja twarzy z Topmedica – Seria C-Evolution - Krem forte z witaminą C, czyli mój krem na zimę!

Zima, to szczególny czas dla skóry, w tymże okresie dbam o nią ze zdwojoną siłą, stosując odpowiednie kosmetyki, które dobrze ochronią, odżywią, a zarazem nawilżą moją cerę.


Krem forte z witaminą C, czyli Crema Forte Vitamina C, hiszpańskiej marki Topmedica, pochodzi z serii C-Evolution, która oferuje nam kosmetyki z witaminą C właśnie. Cuda debiutującej u mnie marki Topmedica, zakupić można w sprawdzonym, zawsze polecanym przeze mnie sklepie topestetic, w którym znajdziecie dermokosmetyki z całego świata, a cenione marki profesjonalnych preparatów, są tu na wyciągnięcie ręki, ale kuszą tu też popularne produkty firm takich jak Academie, Beaute Pacifique, czy Sesderma. Krem Topmedica, towarzyszył mi już w ostatnich dniach minionego roku, wkroczył też z moją skórą w nowy rok. 


Jest to krem, na który warto skusić się właśnie w okresie zimowym, teraz skóra podziękuje Wam za tak wspaniałą, witaminową pielęgnację. Kosmetyk dedykowany jest dla każdego typu cery, zarówno na dzień, jak i na noc, działa przede wszystkim przeciwstarzeniowo, dzięki witaminie C, zatem jeśli macie szarą, matową, cieniutką, cerę, skłonną do zmarszczek i starzenia, musicie po niego sięgnąć. Moja cera mieszana w kierunku suchej, naprawdę polubiła się z nim, działa u mnie podczas całego dnia, również jako baza pod makijaż. Jest to wysokiej jakości produkt, który mieszka w poręcznym, pięknym wizualnie słoiczku (50 ml) o złotym designie, krem jest doskonale zabezpieczony i zapakowany dodatkowo w pomarańczowo-biały karonik, z którego zasięgnąć można mnóstwa informacji o kosmetyku i poznać jego skład, a mamy tu sporo ciekawych komponentów. Zawiera 7% witaminy C, witaminę C, zawartą w liposomie 5% oraz witaminę C stabilizowaną, do tego dochodzi witamina C z aceroli i ekstrakt z niej, masło shea, koktajl antyoksydacyjny, ekstrakty z ginkgo biloba, witamina E, olej z pestek grejpfruta, czy kwas hialuronowy. To prawdziwa bomba przeciwstarzeniowa, krem działa też nawilżająco, łagodząco, ale także wyrównuje koloryt, chroni przed zanieczyszczeniami, smogiem i dymem tytoniowym. Po jego aplikacji, od razu czuć, iż skóra jest dobrze odżywiona i nawilżona. Ma on wspaniałą, satynową, miękką konsystencję w kolorze jasnego ecru, jest bardzo wydajny, idealnie rozprowadza się po skórze, ja aplikuję go nie tylko na twarz, ale też na szyję i dekolt. Szybciutko wchłania się, idealnie spełniając się, jako baza pod makijaż. Muszę także wspomnieć o delikatnym, kremowym, świeżym zapachu kremu, jestem nim urzeczona i wręcz od niego uzależniona, zawsze delektuję się tą wonią przy jego stosowaniu. Z pewnością Krem Topmedica, wkroczył na listę moich kremowych hitów, zatem polecam go i Wam, zwłaszcza, że obecnie jest w dobrej promocji!





24 komentarze:

  1. Nie znam tego kremu, ale kusisz, zwłaszcza tą promocją 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę genialny, a promocja super, bo normalnie kosztuje prawie 100 zł :)

      Usuń
  2. Żal byłoby nie skorzystać.Tak dobry produkt w promocji. Muszą mieć. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto skorzystać, na topestetic często są ciekawe promocje :*

      Usuń
  3. Kiedyś miałyśmy serum z wit C i było fajne :) Kremik też ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy krem. Może się skuszę na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełna nowość dla mnie, ale bardzo kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamina C w kosmetykach i nie tylko to skarb ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki z witaminą C. Bardzo ciekawi mnie ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio polubiłam się z witaminą C i wszelkiego rodzaju kwasami :D Marki niestety nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja buźka bardzo lubi produkty z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń