sobota, 24 kwietnia 2021

Organic Aromas - Dyfuzor nebulizujący Elegance – Korzyści z aromaterapii olejkami eterycznymi z praktycznym i przepięknym dyfuzorem!

Jako zdeklarowana miłośniczka aromaterapii, od lat stosuję na wielu płaszczyznach naturalne olejki eteryczne, dotychczas powietrze w moim domu, nasycałam zdrowymi zapachami poprzez tradycyjny kominek zapachowy, zaś zawsze marzyłam o prawdziwym, porządnym i solidnym dyfuzorze.


Dyfuzor nebulizujący Elegance marki Organic Aromas, trafił iście idealnie w moje oczekiwania, to praktyczne, a zarazem wizualnie przepiękne, świetne wykonane urządzenie, które sprawdza się u mnie na medal. Dyfuzor w odsłonie Elegance, można zakupić w sklepie firmowym Organic Aromas w cenie 464,00 zł, wart jest naprawdę swej ceny, jest doskonale wykonany, widać tu solidne wykończenie i dbałość o szczegóły produktu, to z pewnością sprzęt na lata, który nie zawodzi mnie. Dzięki niemu z cennych właściwości olejków eterycznych skorzystamy w 100%, bowiem nebulizuje on, bez podgrzewania i dodawania wody, korzysta z zasady Bernoulliego, pamiętacie z fizyki? Z powodzeniem sprawdza się w moim mieszkaniu, domu, ale polecam go też do gabinetów spa, kosmetycznych, czy salonów masażu, zadba o zdrowy i piękny zapach w pomieszczeniach, dodatkowo będzie ciekawą i wizualnie przyjemną częścią wystroju, zarówno w stylu retro, jak i nowoczesnym. Dyfuzor Elegance, przybył do mnie w starannie zabezpieczonym kartoniku z gąbeczkami, z wielką przyjemnością dobrałam się szybko do jego użytkowania. W opakowaniu otrzymujemy też niezbędne akcesoria, pipetki szklane i plastikowe, instrukcję w kilku językach oraz gwarancję. Drewniana stópka, podstawa dyfuzora, wyposażona jest w pokrętełko do kontroli ilości rozpraszanego olejku, miejsce, gdzie wkładamy przewód oraz dotykowy przycisk, którym możemy włączyć i wyłączyć podświetlające, piękne kolory. U mnie dyfuzor zagościł w odsłonie Light Wood Base, zaś Organic Aromas oferuje też ciemną wersję Dark Wood Base, obie moim zdaniem są piękne, wybór należy do Was. Klosz dyfuzora, wykonany jest z ręcznie dmuchanego szkła, dodatkowo mamy tu szklaną nakładkę dopełniającą cały proces, warto zobaczyć pracę urządzenia tu. Szybko i bez problemu przygotowuje się dyfuzor do pracy, do drewnianej podstawy przytwierdzamy klosz, wtyczkę zasilającą i zaczynamy aromaterapeutyczną przygodę. Dyfuzor nebulizujący Elegance, pracuje dwie minuty i na minutkę się wyłącza, zaś automatycznie idzie odpocząć po dwóch godzinach ciągłej aktywności. Dyfuzor Organic Aromas, to bardzo bezpieczne urządzenie, które bardzo cichutko pracuje, zużywa niewielką ilość energii, co ważne nie jest wykonane z wątpliwej jakości plastiku, mamy tu zaś solidne drewno i szkło, z pewnością będzie mi służyć bardzo długo. W instrukcji, znaleźć można praktyczne informacje, jak poprawnie czyścić dyfuzor. Jestem nim zachwycona, naprawdę genialne urządzenie, warte każdego grosika. Warto korzystać z naturalnych woni, zdrowych zapachów i docenić w pełni za sprawą dyfuzora Organic Aromat, cenną dla zdrowia i naszego samopoczucia aromaterapię, polecam z całego serducha!




 

45 komentarzy:

  1. Wow, pięknie się prezentuje. Ciekawe urządzenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje pod wzg. designu do wielu pomieszczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że ten dyfuzor naprawdę super się prezentuje :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentuje :), aż chce się korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam dyfuzory, ten jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda obłędnie, przypuszczam, że w nocy gdy jest ciemno prezentuje się jeszcze fajniej niemal jak urządzenie do pędzenia bimbry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa, od jakiegoś już czasu myślę o zakupie dyfuzora, ale jakoś nie mogę się zdecydować :D Ten polecany przez Ciebie wygląda bardzo oryginalnie, naprawdę ładny gadżecik :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić, naprawdę świetne urządzenie :)

      Usuń
  9. Niby dziwny a zarazem niezwykle piekny <3 Chciałabym taki dyfuzor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O czym takim to nawet nie słyszałam ale ciekawe urządzenie, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe urządzenie, pierwszy raz o nim słyszę ; )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam już swój dyfuzor z funkcją fototerapii i ciągle go używam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie próbowałam takiej formy dyfuzora, ale jest ciekawa:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście, prezentuje się pięknie :) nigdy nie słyszałam o tego typu urządzeniu, ale chętnie się zainteresuję tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju ale on wygląda elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mi się z Bongo kojarzy. Ogólnie jestem bardzo ciekawa jak to działa, myślę nad czymś podobnym.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten dyfuzor to świetna sprawa :D Mam inny model.

    OdpowiedzUsuń