środa, 21 kwietnia 2021

Mój idealny krem na wiosnę z 4skin - Dottore - Hydratore 5 % nawilżający krem z kwasem migdałowym!

Piękna wiosna za oknem, słońce coraz śmielej spogląda na nas przez chmury. Mam nadzieję, że pamiętacie teraz o szczególnej i troskliwej pielęgnacji skóry twarzy, wiosennie potrzebuje ona zarówno ochrony, odżywienia, jak i nawilżania, zatem w mojej kosmetyczce zawitał doskonały krem Dottore, który sprawdza się u mnie na medal.

 

Markę Dottore, znałam wcześniej jedynie z kosmetyku przeciwsłonecznego, zatem Hydratore 5 % nawilżający krem z kwasem migdałowym, zaskoczył mnie pielęgnacyjnymi efektami. Krem można zakupić w sklepie 4skin, który kusi ciekawym asortymentem Dottore, ale mamy tu też sporo innych dermokosmetyków i kosmeceutyków, warto tam zajrzeć i przy pomocy kosmetologa, uzupełnić wiosennie kosmetyczkę. Krem Hydratore, mieszka w poręcznej, białej buteleczce (50 ml) typu air-less, dzięki czemu dozowanie i codzienne stosowanie jest praktyczne i higieniczne. To kosmetyk pełen ciekawych składników aktywnych, zawiera 5% kwas migdałowy, który reguluje wydzielanie sebum, działa też przeciwbakteryjnie, jest tu też ochronna ektoina, olej jojoba, czy wyciąg z żywicy kadzidłowca indyjskiego. Krem świetny będzie do każdego rodzaju skóry, sprawdzi się nawet przy tej szczególnie wrażliwej. Można go stosować nawet dwa razy dziennie, ja aplikuję go też na noc, dobrze nawilża, chroni, ale też walczy z niedoskonałościami. Kosmetyk ma bardzo lekką konsystencję, idealnie rozprowadza się po skórze i szybko wchłania. Na uwagę zasługuje też delikatny zapach kremu, po jego użyciu moja skóra jest miękka, nawilżona, gotowa na podkład i cały makijaż. Jestem ciekawa, czy znacie ten krem? Jaki krem wybieracie na wiosnę?


 

27 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawi mnie ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tej marce. Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Godna uwagi, warto przejrzeć asortyment na 4skin :*

      Usuń
  3. KWas migdałowy w tym stężeniu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie, przy kuracji kwasami w większym stężeniu też super u mnie działał :)

      Usuń
  4. Nie znam tej marki, ale kosmetyk godny uwagi. Ma bardzo dobry skład, warto więc go wypróbować. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo obiecująco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam spore wymagania odnośnie kremów, ten sprostał, wspaniały :)

      Usuń
  6. Ja już mam swój ulubiony kremik, z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie lekkie konsystencje w kremach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę,że ten krem u mnie by się spisał na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Totalnie nie znam tego kremu ani marki, ale nie ukrywam, że zainteresował mnie i muszę poczytać o nim więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go wypróbować, dla mnie idealny na wiosnę :)

      Usuń
  10. Bardzo ciekawy, zresztą nie pierwszy raz o nim czytam i z chęcią poznałabym kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze godny uwagi, na medal u mnie się sprawdza :)

      Usuń
  11. Nie miałam jeszcze nic tej marki, opis jest bardzo zachęcający : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, polecam, bo bardzo polubiłam się z tym kremem :)

      Usuń
  12. Miałam serum tej marki i dobrze je wspominam. Krem chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Warta uwagi, kremik z pewnoscią :)

    OdpowiedzUsuń