sobota, 15 maja 2021

Przepiękna biżuteria OTIEN - Srebrny naszyjnik i bransoletka z różą oraz bransoletka serduszko!

Jak każda kobieta, kocham biżuterię, jednakże zawsze wybieram w tym temacie dobre jakościowo i jednocześnie piękne wizualnie produkty. 


Przepiękna biżuteria Otien, zagościła u mnie majowo i w okresie wiosennym, wspaniale dopełnia moje, codzienne stylizacje, na jakie zatem skarby się skusiłam? To piękny, srebrny naszyjnik i bransoletka z różą, jako gratis przybyła do mnie urocza, serduszkowa, srebrna bransoletka, tu dodam, iż zawsze doceniam dbałość o klienta, a taki dodatek, to świetna niespodzianka. Srebrny, damski naszyjnik z różą, zachwycił mnie od pierwszego wejrzenia, świetnie wykonany, przeuroczy, a sama róża, naprawdę zachwyca. Całkowita długość naszyjnika to 45 cm, wykonany jest ze stali nierdzewnej, nie czernieje i naprawdę wspaniale się nosi. Prezentuje się na żywo przepięknie, ja od zawsze kocham róże, zatem motyw różany jest dla mnie ideałem, na pewno założę go na wiele, szczególnych wydarzeń. Do kompletu, dobrałam bransoletkę z różyczką, również ze stali nierdzewnej, w której jestem zakochana i noszę codziennie, kosztuje ona podobnie, jak naszyjnik 39,00 zł, także cenowo wypada naprawdę świetnie. Bransoletka ma 22 cm, można oczywiście regulować sobie jej długość. Nadgarstek z różaną bransoletką, wygląda przepięknie. Biżuteria zachwyca i zdobi, wspaniały, unikalny, a zarazem bardzo uniwersalny dodatek do wielu kreacji. Jak Wam podoba się różany biżuteryjny duet? Jeśli skusicie się na biżuterię OTIEN, wykorzystajcie kod rabatowy, który na hasło OTIEN20 daje Wam 20%  zniżki!





33 komentarze:

  1. Prześliczna, taka delikatna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ta różyczka, choć chyba odrobinę bardziej podobała mi się w złotej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jeszcze tej marki biżuterii ale przyjrzę się jej bliżej :) Bardzo ładna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, naprawdę śliczna i warta uwagi :)

      Usuń
  4. Po prostu piękna...pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba, ja jestem zachwycona :)

      Usuń
  5. Cudna różyczka :) Bardzo lubię motywy roślinne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna biżuteria chociaż nie dla mnie, ja jakoś wolę złoto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno naszyjnik, jak i bransoletka, są tez na Otien w złocie :)

      Usuń
  7. Wspanialy komplecik. Bardzo lubie taka modna i delikatna bizuterie.

    OdpowiedzUsuń