środa, 8 września 2021

KONKURS !!! WYGRAJ KSIĄŻKĘ – Nowość - Infantka - Wojciech Nerkowski - Wydawnictwo Lira

20 września, na półkach księgarni, pojawi się nowa powieść Wojciecha Nerkowskiego, pod tytułem Infantka. Z tejże okazji wraz z Wydawnictwem Lira, zapraszam Was do udziału w konkursie!


Infantka z pewnością zainteresuje wszystkich miłośników dobrych thrillerów i kryminałów, będą tu też wątki obyczajowe. Zapraszam wrześniowo do udziału w KONKURSIE, w którym wygraną jest jeden egzemplarz powieści Infantka, którą ufundowało Wydawnictwo Lira.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy pod tym wpisem, w komentarzu, napisać krótko, dlaczego chciałabym/chciałbym przeczytać powieść Infantka?

Konkurs trwa od 08.09.2021 do 17.09.2021, serdecznie zapraszam!


 

27 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałąbym wziąć udział, chciałąbym przeczytać tą książkę ponieważ uwielbiam kryminały, a tego autora nie miałąm jeszcze przyjemności czytać. Ta książka byłaby idealna na jesienne wieczory przy świeczce oraz kubku ciepłej herbaty. Ostatnio wciąż gdzieś pędze, nie mam czasu dla siebie, a tak z taką książką mogłąbym się oderwać od rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! Poproszę o jak najszybszy kontakt mailowy z adresem do wysyłki nagrody.

      Usuń
  3. ja bym chciała przeczytać ową pozycję, aby na chwilę oderwać się od rzeczywistości, żeby podróż mpk co dzień rano do pracy była przyjemniejsza i pełna dreszczyków emocji innych niźli słuchanie rozmów o chorobach pokarmowych psa i kota lub śpiewania pijanych żuli gdzieś z tyłu autobusu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka nie w moim guśćie- udziału w konkursie raczej nie wezmę, ale Wszystkim którzy biorą udział, życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuję :)
    "Infantka" to tytuł, który z automatu zwrócił moją uwagę, dlaczego? Thriller i kryminał w jednym- połączenie moich dwóch ukochanych gatunków to dla mnie bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dreszcz na plecach, wypieki na twarzy, przerzucanie stron książki coraz bardziej łapczywe, nerwowe... To właśnie lubię w dobrych thrillerach. Coś czuję, że to propozycja dla mnie. Nic tak nie rozgrzewa w chłodne wieczory jak adrenalina przy mocnej książce i kubek gorącego, aromatycznego kakao w dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem fanką mocnych książek także udziału w konkursie nie wezmę. Ale każdemu kto się zgłasza życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja powiem szczerze, że ja nie lubię tego typu książek. Ale mam kogoś komu mogłabym ją podarować i na pewno by się ucieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna okładka, choć kolorystyka taka, że w życiu bym nie wpadła, że to thriller czy kryminał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałbym przeczytać Infantkę, ponieważ w tym roku biję prywatne rekordy jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek. W tym sporo kryminałów. Powoli zbieram się do napisania własnej książki, z tego też względu chcę poznać jak największą ilość tytułów różnych autorów i uczyć się na tej podstawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kryminały, może kiedyś się skuszę i na ten, życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym przeczytać "Infantkę", ponieważ dawno nie natrafiłam na thriller łączący wątki obyczajowe, który podbiłby moje serce. W tym przypadku opis bardzo mnie zaciekawił, a sama długo szukałam "siebie", więc tym bardziej ta pozycja mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs trwał do wczoraj, ale dołączę udział :) Dziękuję!

      Usuń