środa, 3 sierpnia 2022

Doskonały, przeciwstarzeniowy krem pod oczy z efektem rozświetlenia - Polemika Matcha Care z topestetic!

Na początek, chcę Wam zdradzić, iż kocham machę, jestem totalnie uzależniona od jej picia, uwielbiam jej smak i działanie, które cenne jest również dla naszej skóry. 


Dziś u mnie zatem kosmetyczny smaczek w postaci przeciwstarzeniowego kremu pod oczy Polemika, którego skład oparty jest właśnie na ekstrakcie z zielonej herbaty macha. Krem doskonale sprawdza się u mnie latem, przechodzi świetnie testy zmian pogody i upałów, idealnie trafiając w moje oczekiwania i potrzeby. W kosmetyki Polemika, polecam zaopatrzyć się na topestetic, gdzie znajdziecie ich całą gamę, zawsze możecie liczyć tu na poradę kosmetologa, paczuszka z zakupami przybywa ekspresowo, zaskakując próbkami i gratisami. Przeciwstarzeniowy krem pod oczy z efektem rozświetlenia, to dający efekty kosmetyk wegański, naturalny z ładnym składem, mamy tu nie tylko ekstrakt z zielonej herbaty macha, ale też olej ze słodkich migdałów, olej z nasion bawełny, masło shea, czy kwas hialuronowy. Nie ukrywam, iż mam kilka ulubieńców wśród kremów pod oczy, krem Matcha Care, dołączył do tej grupy, bowiem ładnie łagodzi, nawilża, ujędrnia okolice oczu, ale również niweluje cienie i ewentualne opuchnięcia. Kremik otrzymujemy w opakowaniu typu airless 15 ml, dodatkowo zapakowano go w zielony kartonik. Skóra w okolicach oczu, jest delikatna i często wrażliwa, dlatego skrupulatnie wybieram tu produkty, krem Polemika sprawdzi się przy każdego rodzaju skórze, polecam go także przy cerze bardzo wrażliwej, potrzebującej szczególnej opieki. Stosuję go dwa razy dziennie, rano po oczyszczeniu twarzy, przed kremem do twarzy oraz na noc, po demakijażu, przed aplikacją serum. Ma on lekką konsystencję w kolorze beżowym, pachnie świeżo, zieloną herbatą. To świetny krem o skutecznym działaniu, jeśli zatem szukacie dobrego kremy pod oczy Polemika Matcha Care, będzie strzałem w dziesiątkę. 



 

22 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro jest doskonały, to mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po takiej recenzji aż ciężko się nie skusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to chcę:D w zapasie najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję używać tego produktu i był naprawdę bardzo przyjemny. Obawiałam się jego koloru, jednak po nałożeniu u mnie staje się niewidoczny. )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie się wchłania, kolorku u mnie też nie widać :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zgoda pełna, dla każdego, kto ma problem z okolicą oczu :)

      Usuń
  7. Nie znam, może kiedyś będzie okazja wypróbować, na razie jestem zachwycona kremem pod oczy Basic Lab :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie miałam go, ale markę znam, chyba serum miałam :)

      Usuń
  8. Szukam właśnie jakiegoś sprawdzonego kremu pod oczy, dlatego chętnie przetestuję powyższy produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat się wstrzeliłam zatem :) Wypróbuj koniecznie!

      Usuń
  9. Bardzo polubiłam się z kosmetykami tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że kiedyś go poznam :) Marzą mi się wszystkie kosmetyki tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń