środa, 26 października 2022

Jesienny hit książkowy! Dynia od kuchni. 50 przepisów na jesień

Dynia, to jedno z moich ukochanych warzyw, zna ją chyba każdy, jest królową jesieni, ale czy dostatecznie doceniamy ją w kuchni? 

Dynia od kuchni. 50 przepisów na jesień

Praca zbiorowa

Premiera: 12 października 2022

Wydawnictwo: Buchmann

Oprawa: twarda

Ilość stron: 144

Dziś u mnie genialna książka, mój jesienny hit książkowy, który dowodzi, iż dynia, to niezbadane możliwości kulinarne. Dynia od kuchni. 50 przepisów na jesień, jest przepięknie wydana, Wydawnictwo Buchmann, zadbało o każdy szczegół, są tu przepiękne fotografie, świetne, praktyczne grafiki i sporo wiedzy wraz z prostymi do wykonania przepisami. W księgarni książka zwróci Waszą uwagę dyniową, jesienną okładką, jest to świetny zbiór przepisów, w których króluje dynia, warto po nią sięgnąć, by docenić to wspaniałe warzywo, które przeżywa obecnie swój renesans. Dynia, to piękne wizualnie warzywo, mające kilkadziesiąt odmian, dzięki książce, wybierzemy idealną dynię, można bowiem przyrządzać ją zarówno na słodko, jak i na słono. Dynię można jeść na milion sposobów, polecam wypróbowanie smakowitych przepisów, na pierwszy ogień idą u mnie szybkie i łatwe w przygotowaniu dyniowe kajzerki, dyniowe bułeczki z cynamonem, ale też pieczona jaglanka z dynią, czyż nie brzmi to idealnie? Z książką przygotujemy naleśniki dyniowe, burgery dyniowe, dżem dyniowy, muffinki, idealną na jesień, dyniową zupę pikantną z imbirem i chili lub zupę dyniową z masłem orzechowym. Dynię można upiec w sosie malinowym lub z czarnym ryżem w sosie sezamowo-pomarańczowym. Bardzo ciekawe przepisy, aż proszą się o wypróbowanie, obiecałam sobie, że do końca listopada, będę dyniową mistrzynią. Macie ochotę na smakowite panowanie dyni? Polecam dyniowo, jesiennie i smacznego!



16 komentarzy:

  1. Mam tę książkę na półce. Bardzo przydatna. Wypróbowałam już kilka przepisów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja za dynię nie przepadam jedynie pestki lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pestki są mega zdrowe, muszę sobie znów kupić :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście książka idealna na jesień. Z chęcią po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dynia coraz bardziej mnie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  5. idealna książka na jesienne wieczory i jesienne gotowanie:)

    OdpowiedzUsuń