piątek, 7 października 2022

Kto zapłacze nad twoim grobem. 101 lekcji o życiu - Robin Sharma

Robin Sharma, zagościł już wcześniej w mojej biblioteczce książką Manifest codziennego bohatera, która zrobiła na mnie pozytywne wrażenie. Pora na wydawniczą nowość, czyli publikację Kto zapłacze nad twoim grobem. 101 lekcji o życiu. 

 

Kto zapłacze nad twoim grobem.

101 lekcji o życiu - Robin Sharma

Premiera: 28 września 2022

Wydawnictwo: Kompania Mediowa

Oprawa: miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 232

Książka Kto zapłacze nad twoim grobem. 101 lekcji o życiu, to świetny sposób, by jesiennie zmodyfikować nieco nasze podejście do życia i dać mu nowy, świeży powiew. Nie jestem wielką zwolenniczką literatury motywacyjnej, tu zaś mamy ciekawą publikację z kręgu psychologii, czy socjologii. Nie są to sztampowe, motywujące, schematyczne sentencje, nakazy, autor serwuje nam przyjemne w odbiorze wskazówki, jak nakierować się łatwo na lepsze tory. Książka podzielona jest na 101 lekcji, każda z nich otwiera oczy i daje do myślenia. Warto przekonać się o własnej sile, uwierzyć we własne umiejętności, możliwości. Jest tu przystępny w odbiorze język, dynamiczny i żywy. Książka jest mądrą i przydatną przygodą literacką, polecam, szczególnie teraz na jesienne, zmienne nastroje i małe smuteczki.


 


17 komentarzy:

  1. Nie czytalam, ani nawet nie widziałam wcześniej tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nie lubię, kiedy ktoś mi mówi,jak mam żyć, a tego typu książki właśnie tak odbieram.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że mam tę książkę, bo warto do niej zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł z "grobem" źle mi się kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolałabym, żeby aż tak nie płakali, bo ciężko mi będzie odchodzić, kiedy nadejdzie mój czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w książce jest wiele o tym, by nie płakali :)

      Usuń
  6. Bardzo chętnie sięgnę po tą publikację, uwielbiam takie poradniki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niezbyt często sięgam, zaś tu całkiem na plus :)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie publikację, więc chętnie ją poznam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam tytuł druzgocący jak na jesienne wieczory, dobrze, że podtytuł daje nadzieje :) Chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń